معرفی سرویس TV Everywhere: تماشای تلویزیون در مکان‌های مختلف

فرض کنید که این هفته قرار است برنامه مورد علاقه شما از تلویزیون پخش شود، اما به جای خوشحال‌بودن از این موضوع، با معضل جدیدی روبه‌رو می‌شوید. چگونه می‌توانید برنامه دلخواه خود را تماشا کنید در صورتی که هنوز وسایل غذای آن روز را آماده نکرده‌ باشید و کلی کار دیگر هم باقی مانده‌ باشد؟!
شاید در هنگام مواجه‌شدن با این مسایل به این فکر افتاده باشید که چرا تلویزیون در کنار آشپزخانه یا مشرف به پاسیو نیست. راه‌حل این مشکلات اکنون در دسترس قرار گرفته‌ است. می‌توانید در داخل آشپزخانه، گوشی هوشمند خود را همراه داشته‌ باشید، وارد نرم‌افزار شوید و برنامه مورد علاقه خود را به طور همزمان پخش نمایید. پس از صرف غذا، تبلت خود را بردارید و ادامه برنامه تلویزیونی را در جای دیگری تماشا کنید. این امکانات با استفاده از TV everywhere محقق می‌شود.
“TV Everywhere” جدیدترین شبکه کابلی است که برای این دسته از افراد پر مشغله و مشتاق دنبال‌کردن برنامه‌های تلویزیونی، طراحی شده‌ است. در صورتی که پیش از این برای مشاهده برنامه تلویزیونی دلخواه خود از سرویس‌های آنلاین استفاده می‌کردید و هزینه‌ای را بابت این موضوع پرداخت می‌نمودید، TV Everywhere این نوید را به شما می‌دهد که همه آن‌ها را می‌تواند از طریق ارتباط کابلی در اختیار شما قرار دهد.

این سرویس چگونه کار می‌کند؟

aبه عنوان یک سرویس افزوده‌شده برای مشترکین، شبکه کابلی امکان دسترسی به محتوای مورد نظر را به شکل زنده یا مبتنی بر سرویس‌های اینترنتی فراهم می‌کند. این سرویس این قابلیت را می‌دهد تا مشترکین بتوانند برنامه‌های خود را روی دستگاه‌های دیگری بغیر از تلویزیون هم مشاهده کنند. مشترکین به حساب کاربری خود وارد می‌شوند یا با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی برای تایید هویت خود این‌ کار را انجام می‌دهند، سپس در هر جایی که سیگنال وایرلس در دسترس باشد می‌توانند به تماشای برنامه مورد علاقه خود مشغول شوند.
علاوه بر این، TV Everywhere به عنوان یک پخش‌کننده دارای مجوز ویدیوهای درخواستی را نمایش می‌دهد و به مشترکین خود این اجازه را می‌دهد تا محتوای مورد نظر خود را روی پلتفرم‌های مختلف تماشا کنند. این پلتفرم‌ها علاوه بر موبایل و تبلت شامل کنسول‌های بازی، لپ‌تاپ و تلویزیون‌های هوشمند هم می‌شود.۲
اگرچه هیچ محدودیتی برای ثبت دستگاه‌هایی که می‌خواهید توسط آن‌ها از این سرویس استفاده کنید وجود ندارد، با این حال کابل‌ها معمولا محدودیتی را برای تماشای همزمان برنامه‌ها روی چند دستگاه دارند. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که در اکثر موارد، TV Everywhere به عنوان یک سرویس مستقل فعالیت نمی‌کند و تنها می‌تواند با اشتراک‌های موجود در ارتباط باشد.
انتظار این را نداشته باشید که با TV Everywhere بتوانید تمامی قسمت‌های یک برنامه را تماشا کنید. هر شبکه تعیین می‌کند که کدام برنامه تلویزیونی قرار است پخش شود، این تصمیم‌گیری می‌تواند بر اساس ضوابط مالکین شبکه برای نمایش برنامه خاصی انجام بگیرد. به طور مثال، یک شبکه ممکن است قوانین خاصی را برای پخش یک فیلم روی مشتریان خود تنظیم کند اما این محدودیت‌ها را برای کاربران دستگاه‌های بی‌سیم اعمال نکند.
TV Everywhere اخیرا جز سرویس‌هایی قرار گرفته‌ است که با بیشترین استقبال از سوی کاربران خود مواجه شده و امکان انتخاب نحوه تماشای برنامه‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، با این حال می‌توان گفت که این سرویس برای ساخت برنامه‌های بیشتر هنوز در ابتدای راه است.

3 در مورد “معرفی سرویس TV Everywhere: تماشای تلویزیون در مکان‌های مختلف”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH