اولین تصویر از گوشی فیس‌بوکی!

titleهمان طور که مطلع هستید 5 روز پیش فیسبوک دعوت‌نامه‌ای را برای خبرگزاری‌ها ارسال نمود که در آن خبر از رویدادی فیسبوکی-اندرویدی در روز چهارم آپریل می‌داد. از مدت‌ها قبل نیز شایعاتی به وجود آمده‌اند که فیسبوک به همراه کمپانی تایوانی اچ تی سی در حال طراحی یک اسمارت‌فون خاص هستند. پس از ارسال این دعوت‌نامه دوباره شایعات مربوط به اسمارت‌فون فیسبوک بالا گرفت و حالا امروز اولین عکس مطبوعاتی از این اسمارت‌فون لو رفت (البته گفته می‌شود عکس مربوط به این اسمارت‌فون است).

001

می‌گویند این اسمارت‌فون سخت‌افزار آنچنانی و خاصی ندارد و به پردازنده‌های دو هسته‌ای Snapdragon S4 Plus مجهز شده است. صفحه نمایش آن 4.3 اینچ است و رزولوشن تصویر آن اچ دی (1280 در 720 پیکسل) می‌باشد. دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 4.1.2 (مجهز به رابط سنس و سفارشی سازی شده برای فیسبوک) از دیگر ویژگی‌های این محصول خواهد بود.

2 در مورد “اولین تصویر از گوشی فیس‌بوکی!”

  1. چیز خاصی نیست که مارک زاکربزگ انقدر بزرگش کرده! فقط یه سری اپلیکیشن ها و لانچر خاص فیس بوکه که به گوشی اضافه شده! بعد از اومدن این گوشی ها 100% توسعه دهنده ها نسخه اینگوشی رو برای تمام گوشی های اندرویدی سازگار میکنن.مثل s voice یا htc sence !به نظرم فیس بوک خودشو در حد همون دکمه مخصوص فیس بوک تو گوشی هایی مثل cha cha نگه میداشت و App های مخصوصشو منتشر میکرده ابهت بیشتری داشت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH