بهترین گوشی هواوی

این گوشی‌های هواوی را از بازار بخرید

در این مقاله بهترین گوشی های هواوی را در انواع رنج قیمتی به شما معرفی می‌کنیم. پس اگر به‌دنبال بهترین گوشی هواوی در بازه قیمتی خاصی هستید، این مقاله را مطالعه کنید.

شرکت هواوی طی چند سال اخیر با تولید و فروش گوشی‌های هوشمند نوآورانه با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی توانست جایگاه بالایی در بین تولیدکنندگاه تلفن‌همراه بدست بیاورد. هواوی در این مدت توانست لقب پرفروش‌ترین تولیدکننده گوشی را کسب کند و به‌ پیشتازی خود ادامه دهد، البته این روند تا قبل از تحریم شدن توسط ایالات متحده ادامه داشت و پس از آن، هواوی با چالش‌های جدی از جمله عدم دسترسی به فناوری‌های کلیدی و سرویس‌های نرم‌افزاری گوگل دست‌وپنجه نرم می‌کند و حالا رقبای چینی خود مانند شیائومی از این فرصت نهایت استفاده را می‌کنند. با این‌حال این غول چینی چند ملیتی به‌عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و یکی از ۱۰ تولیدکننده برتر تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شود.

اولین گوشی اندرویدی هواوی در سال 2009 رونمایی شد که جزو نخستین گوشی‌های بود که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کرد. هواوی در سال 2012 اولین پرچمدار خود را با نام اسند پی ۱ معرفی کرد که آغازگر رقابت با پرچم‌دارهای دیگر شرکت‌ها نظیر سامسونگ بود. در این مقاله تنها گوشی‌ها بر اساس برند سنجیده و انتخاب شده‌اند، در مقاله گوشی چی بخریم ؟ تمام فاکتورهایی که هنگام خرید گوشی باید به آن دقت کنید، توضیح داده شده و بهترین گوشی‌های هر بخش معرفی شده است.

در سال 2019 هواوی بیش از 240 دستگاه گوشی‌ هوشمند به بازار عرضه کرد که پس از سامسونگ، پرفروش‌ترین تولیدکننده این حوزه به‌شمار می‌رفت. هم‌اکنون نیز باوجود تمام تحریم‌ها، هواوی عملکرد عالی داشته و گوشی‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دربازار عرضه می‌کند.

از زمان تحریم‌های آمریکا برعلیه این شرکت چینی، گوشی‌های این شرکت در بازار جهانی دیگر مثل سابق استقبال نمی‌شوند. شیائومی توانسته در بخش سخت‌افزار تا حد خوبی با اتکا به‌خود و دیگر شرکت‌های چینی نیازهای خود را برطرف سازد اما مهم‌ترین چالش پیش‌رو، محروم بودن از سرویس‌های ارائه شده توسط گوگل ازجمله فروشگاه گوگل‌پلی است. بنابرین فروش گوشی‌های این شرکت در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی با افت چشمگیری روبه‌رو شده است. البته انتظار می‌رود با عرضه جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اختصاصی هواوی با نام هارمونی 2، کمبود سرویس‌های گوگل تا حد خوبی جبران شود، هرچند که هنوز درمقایسه با سرویس‌های ارائه شده گوگل مثل فروشگاه گوگل‌پلی مزایای کمتری دارد.

البته هواوی هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و مدل‌های مختلف این شرکت در بازار ایران با امکانات جذاب و قیمت مناسبی عرضه می‌شوند که طرفداران زیادی دارد. این شرکت همواره توجه ویژه‌ای به بازارهای مختلف داشته که باعث می‌شود در رده‌های قیمتی متفاوت شاهد مدل‌های جذابی از این برند باشیم. در ادامه سعی کردیم تا با توجه به قیمت گوشی هواوی و رده‌های قیمتی مختلف، بهترین گوشی های هواوی در بازار ایران را به‌شما معرفی می‌کنیم.

بهترین گوشی هوآوی – پایین‌رده

گوشی هواوی Y6p

در میان پایین رده‌های هواوی، Y6p از مدل‌هایی است که با طراحی جذاب و امکانات خوب از ارزش‌ خرید بالایی برخوردار است. در هواوی Y6p شاهد طراحی زیبایی در بدنه گوشی به‌ویژه پنل پشتی آن هستیم که طرح خاصی دارد و درحضور نور تغییر رنگ می‌دهد. ماژول دوربین درکنار حسگر اثرانگشت گوشی قرار دارد و سه لنز دوربین را به‌شکلی عمودی درخود جای داده است. پنل جلویی گوشی شیشه‌ای است و دوربین سلفی در بریدگی کوچکی از بالای نمایشگر قرار گرفته است، نسبت حاشیه نمایشگر به بدنه 81 درصد است که برای گوشی با این قیمت معقول است.

بهترین گوشی هواوی

صفحه‌نمایش این مدل در اندازه 6.3 اینچ است که نسبتا بزرگ محسوب می‌شود. وضوح نمایشگر 720 در 1600 است که به‌معنای تراکم پیکسلی 278 پیکسل بر اینچ است. پردازنده به‌کاربرده شده در Y6p هلیو P25 است که برای کاربری روزمره مناسب است و نمی‌توان انتظار خاصی از آن درزمینه بازی یا دیگر فعالیت‌های سنگین داشت. بالاترین نسخه این گوشی با 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود. سیستم‌عامل گوشی بر پایه اندروید 10 بوده و رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI 10.1 بر روی آن نصب شده است. البته همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های هواوی فاقد سرویس‌های گوگل هستند، بنابراین درصورتی که استفاده زیادی از این اپلیکشن‌ها دارید بهتر است که مدل‌های پایین‌رده سایر برندها را مدنظر داشته باشید.

این مدل پایین‌رده دارای سه دوربین بوده که به‌ترتیب شامل لنزهای 13 مگاپیکسلی (عریض)، 5 مگاپیکسلی (فوق‌عریض) و 2 مگاپیکسلی (سنسور تشخیص‌عمق) می‌شوند. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسل کیفیت دارد که با درنظر گرفتن قیمت گوشی عدد قابل‌قبولی است.

باتری دستگاه از ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که باتوجه پردازنده کم‌مصرف و نمایشگر +HD شارژدهی خوبی را به‌نمایش می‌گذارد و تا 2 روز شارژ نگه می‌دارد.

مشخصات هواوی Y6p:

  • نمایشگر 6.3 اینچی
  • پردازنده مدیاتک هلیو P22
  • رم 3 یا 4 گیگابایت
  • دوربین سه‌گانه 13+5+2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 13 مگاپیکسل
  • اندروید 10 (بدون سرویس‌های گوگل)
  • باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت

 بهترین گوشی هوآوی – میان‌رده

گوشی هواوی Y7a

لیست بهترین گوشی های هواوی را با یک مدل میان‌رده ادامه می‌دهیم؛ هواوی Y7a یکی از خوش‌قیمت‌ترین و بهترین گوشی های هواوی است که سال گذشته راهی بازار شد. این گوشی با ارائه امکاناتی فوق‌العاده و کیفیت بالا درکنار قیمت مناسبش سعی دارد خود را به مشتریان میان‌رده که به‌دنبال گوشی با قیمت کم اما کارایی بالا هستند ارائه کند. البته این مدل طراحی چندان ظریفی ندارد و ضخامت 9.3 میلی‌متری بدنه و وزن 206 گرمی آن مهر تاییدی بر این موضوع است.

بهترین گوشی هواوی

در قلب گوشی تراشه چهارده نانومتری Kirin 710A وظیفه پردازش‌ها را برعهده دارد که به‌همراه 4 گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است. پردازنده گرافیکی دستگاه نیز Mali-G51 MP4 است درکنار پردازنده اصلی درفعالیت‌های پردازشی عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهند. البته در اجرای بازی‌های روز با کیفیت بالا نمی‌توان از این گوشی انتظار برابری با یک مدل بالارده یا پرچم‌دار را داشت.

نمایشگر گوشی از نوع IPS LCD است که در مدل‌های میان‌رده رایج است. این نمایشگر با داشتن ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، تراکم پیکسلی مطلوب 395 پیکسل را ارائه می‌کند. سیستم‌عامل نرم‌افزاری اندروید 10 بوده و همچون سایر مدل‌های هواوی، Y7a نیز از مجموعه سرویس‌های گوگل بی‌بهره می‌ماند.

دوربین اصلی گوشی که در قاب پشتی قرار دارد از چهار لنز تشکیل شده؛ لنز اول 48 مگاپیکسلی از نوع عریض است و لنز فوق‌عریض آن دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است، لنزهای ماکر و عمق‌سنج هردو با کیفیت 2 مگاپیکسل هم دو لنز دیگر گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی درون یک پانچ قطره‌ای در بالای نمایشگر تعبیه شده که کیفیت 8 مگاپیکسل را ارائه می‌کند.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعت گوشی که مجهز به شارژ 22.5 واتی است، نمایشگر بزرگ و تراشه دستگاه را نیرورسانی می‌کند و حداقل یک روز کامل شما را از شارژ کردن مجدد گوشی معاف می‌کند.

مشخصات هواوی Y7a:

  • نمایشگر 6.6 اینچی
  • پردازنده Kirin 710A
  • رم 4 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه 48+8+2+2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
  • اندروید 10 (بدون سرویس‌های گوگل)
  • باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع 22.5 واتی

بهترین گوشی هواوی – بالارده ارزان قیمت

گوشی هواوی Nova 7i

اگر بودجه محدودی دارید اما به‌دنبال بهترین گوشی هواوی در رنج بالارده هستید، نوا 7 آی بهترین گزینه برای شماست. بدنه جلویی گوشی شیشه‌ای است اما فریم و پنل پشتی پلاستیکی هستند که با لحاظ قیمت آن کاملا قابل‌درک است. نوا 7 آی شاید درطراحی از رقبای خود کمی عقب‌تر باشد اما ارائه امکاناتی وسیع با برچسب قیمتی اقتصادی باعث می‌شود که دارای ارزش‌خرید بالایی باشد.

بهترین گوشی هواوی

پنل جلویی گوشی میزبان یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی از نوع IPS است که با داشتن رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و حاشیه نسبتا کم با اختصاص 83.5 درصد از صفحه‌جلویی به نمایشگر گزینه خوبی برای تماشای فیلم به‌شمار می‌آید. در این مدل خبری از نمایشگر 90 هرتزی یا ویژگی‌های جذاب دیگر مانند پشتیبانی از HDR10 که در مدل‌های هم‌قیمت رقبای چینی دیده می‌شود، نیست.

باتری تعبیه شده درون نوا 7 آی ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت را داراست که وظیفه تامین‌نیرو صفحه‌نمایش بزرگ و پردازنده مرکزی آن یعنی کایرین 810 را برعهده دارد. این چیپست هفت نانومتری که‌ به‌صورت اختصاصی توسط شرکت HiSilicon زیرمجموعه هواوی ساخته‌شده دارای هشت هسته‌ پردازشی به‌همراه پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6 است و درنتایج بنچمارک‌های مختلف قدرتی بیشتر از پردازنده اسنپدراگون 730 را دراختیار می‌گذارد که درانجام کارهای روزمره به‌خوبی شما را همراهی می‌کند. همچنین یکی از نقاط قوت نوا 7 آی پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی است که دستگاه را قادر می‌سازد تا تنها در 30 دقیقه به شارژ 70 درصد برسد و در یک ساعت به‌طور کامل شارژ شود.

بر روی پنل پشتی گوشی چهار دوربین در قاب مربعی جای گرفته‌اند و سنسورهای اصلی عریض، فوق‌عریض، ماکرو و لنز تشخیص‌عمق را شامل می‌شود که به‌ترتیب دارای کیفیت 48، 8، 2، 2 هستند. دوربین اصلی گوشی قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080 و 30 فریم را فراهم می‌کند که چندان راضی کننده نیست. لنز 16 مگاپیکسلی سلفی هم در پانچ کوچکی از گوشه بالای نمایشگر تعیبه شده که تصاویری با جزئیات خوب و رنگ‌های طبیعی می‌گیرد.

حسگر اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور، داشتن جک 3.5 میلی‌متری هدفون، استفاده از نسخه EMUI 10 برپایه اندروید 10، داشتن درگاه حافظه خارجی (نانو مموری) از دیگر ویژگی‌های نوا 7 آی هستند.

مشخصات هواوی Nova 7i:

  • نمایشگر 6.4 اینچی
  • پردازنده Kirin 810
  • رم 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه 48+8+2+2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • اندروید 10 (بدون سرویس‌های گوگل)
  • باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع 40 واتی

بهترین گوشی هواوی – بالارده

گوشی هواوی Nova 8

نوا 8 گوشی خوش‌دست با طراحی زیبا بوده که تنها چندماه از عرضه آن می‌گذرد. بدنه پلاستیکی گوشی باعث شده تا وزن آن 169 گرم بماند و ضخامت گوشی 7.6 میلی‌متر است که یکی از دلایل آن استفاده از باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی در این مدل است. درصورتی که مایل باشید گوشی با پشتیبانی از فناوری 5G داشته باشید می‌توانید مدل 5G نوا 8 را که در اکثر مشخصات مشابه هستند، تهیه کنید.

بهترین گوشی هواوی در رنج میان‌رده از نمایشگری OLED با پشتیبانی از فناوری HDR10 استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش 89.3 درصد بدنه‌جلویی گوشی را در برگرفته و دوربین سلفی گوشی نیز در حفره‌ای بالای گوشی قرار دارد. این نمایشگر 6.57 اینچی وضوح 1080 در 2340 پیکسل را ارائه می‌کند که به‌معنای تراکم‌پیکسلی 392ppi است. نرخ ‌نوسازی نمایشگر 90 هرتز است که سبب حرکت روان صفحات هنگام اسکرول کردن و تجربه روان بازی‌ها می‌شود.

در بخش سخت‌افزاری، نوا 8 از پردازنده هفت نانومتری کایرین 820E بهره برده که متشکل از هشت هسته‌ پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali-G57 درکنار آن می‌شود. این پردازنده به‌خوبی شما را در فعالیت‌های روزمره همراهی می‌کند و در اجرای بازی‌ها با گرافیک بالا یا متوسط با نرخ‌فریمی پایدار عمل می‌کند. دستگاه در دو نسخه با حافظه 128 یا 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت عرضه شده و از کارت‌حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

در بخش دوربین‌ها شاهد ارقام جالبی هستیم، سنسور اصلی با کیفیت 64 مگاپیکسل یک لنز عریض بوده و دوربین دوم یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید است. دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر نیز شامل سنسورهای عمق‌سنج و ماکرو می‌شوند. با استفاده از این دوربین اصلی امکان فیلم‌برداری 4K نیز وجود دارد و دوربین سلفی هم با کیفیت 32 مگاپیکسل از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

باتری گوشی از ظرفیت 3800 میلی‌آمپرساعت بهره‌مند است که درمقایسه با رقبا عدد کمی به‌نظر می‌رسد. اما این تمام ماجرا نیست، چراکه هواوی این گوشی را مجهز به قابلیت شارژ سریع 66 واتی کرده سبب می‌شود تنها در 15 دقیقه شارژ گوشی از صفر به 60 برسد و برای شارژ کامل هم فقط 35 دقیقه زمان لازم است.

در لیست بهترین گوشی های هواوی نوا 8 برپایه اندروید 11 است و از رابط کاربری EMUI 12 بهره می‌برد، البته واضح است که این گوشی نیز فاقد سرویس‌های گوگل بوده و درصورتی که نیاز مبرمی به این سرویس‌ها داشته باشید بهتر است گزینه‌های دیگر از سایر برندها را بخرید.

مشخصات هواوی Nova 8:

  • نمایشگر 6.57 اینچی
  • پردازنده  Kirin 820E
  • رم 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه 48+8+2+2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • اندروید 11 (بدون سرویس‌های گوگل)
  • باتری با ظرفیت 3800 میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع 66 واتی

45 در مورد “این گوشی‌های هواوی را از بازار بخرید”

  1. کاربر سامسونگ

    یادش بخیر پی هفت داشتم چه ظرافتی داشت چه برقی میزد بعدش یه پی ده لایت گرفتم اونم خوب بود بعد از اون رفتم سراغ اس ۸ کارکرده سامسونگ و الان a13 میبینی پیشرفتو از پرچمدار برسی به گوشی اقتصادی درآمد ریالی و خرج دلاری با هم جور در نمیاد شایدم پیری باشه دیگه عشق گوشی پرچمدار دست گرفتن ندارم خخخخخ

  2. من بین این و ردمی ۹s موندم. نوا7i که رمش ۸ و از ردمی خیلی بهتره فقط من از گوگل نداشتنش میترسم

    5
    2
  3. طبق گفته ی کارشناسان فناوری و علم تکنولوژی :

    آینده ی تلفن های هوشمند در دست هواوی است.

    اگر واقعا گوشی باز باشی و کمی از تکنولوژی سر در بیاری میفهمی که :

    اگر بخوایم با زبان تکنولوژی و منطقی بگیم، بهترین و حرفه ای ترین برند دنیا، اپل و گوگل هست.

    بعد از این دوتا، هواوی سومین شرکتی هست که داره مثل آپل و گوگل به حرفه ای شدن نزدیک میشه

    چون تکنولوژی و امکانات و پیشرفتی که در گوشی های هواوی هست در هیچ برندی نیست.

    ولی اگر با زبان سلیقه حرف بزنیم دیگه همه چی تغییر میکنه

    شاید واس یکی اپل بهترین باشه

    واس کسی دیگه سامسونگ

    و برای کسی دیگه هواوی یا گوگل یا هر برند دیگه ای، سلیقه ای دیگه

    1
    7
    1. سینا فرامرزیان

      دنیای تلفن همراه همین الان هم دست هواویه!!!
      اگه آمریکا سامسونگ رو تحریم می کرد یک ماه هم نمی توانست دوام بیاره!

      1
      3
  4. وقت بخیر بین nova 5t و mi note 10 lite فقط با داشتن این دیدگاه که قرار باشه حداقل دو سه سال گوشی عوض نکنین کدوم رو انتخاب میکنین ؟

    1. سعید صانعی

      اولویت‌هاتون چیه؟ می نوت نمایشگر بهتری داره و باتری و پردازندش هم بهتره
      اما نوا دوربین خیلی خوبی داره، البته در کل اختلافشون خیلی کمه
      یک نکته خیلی مهم، نوا 5 تی با رم 8 قیمتش حدود 10 تومن هست، می نوت 10 با رم 6 قیمتش حدود 10 تومن و رم 8 قیمتش حدود 12 تومن
      شیائومی می نوت 10 لایت با رم 8 بهتره ولی نوا 5 تی از نسخه رم 6 شیائومی بهتره
      یعنی اگه میخواین 10 تومن خرج کنین نوا رو بگیرین ولی اگه میتونین 12 تومن خرج کنین نسخه رم 8 گیگ شیائومی بهتره

      2
      2
  5. شماها که همش هوآوی میکنید میگید عالیه برید خودتونو پاره کنید با هزار زحمت بدبختی(کاستوم رام و hms) گوگل پلی سرویس نصب کنید :)))))
    ما با سامسونگ مشکل دار خوشیم
    سامسونگیا بکوبن لایکو پرچم بردم بالا

    122
    14
    1. نیاز به کاستوم رام نیست
      اگر یکم از گوشی سواد داشتی این حرفو نمیزدی
      معمولاً کسانی که از گوشی سر در نمی‌آورد میرن سامسونگ میخرند
      کسی که از گوشی سر در بیاورد میدونه 10 دقیقه وقت بزاری میتونی گوگل مثل اب خوردن نصب کنی
      حالا برو سامسونگ پلاستیکی اشغال بخر

      14
  6. یه سری مغز فندقی میان میگن توی تعمیرگاه ها سامسونگ بیشتره و هواوی کمتر خوب چرا توی تعمیرگاه ها
    سامسونگ بیشتر چون بیشتر می خرند و استفاده ازش بیشتره حالا هی هواوی هواوی و شیائومی شیائومی کنید

    53
    8
    1. سینا فرامرزیان

      مطمئنم که شما تا به حل گوشی هواوی و شیائومی دستت نگرفتی.
      سامسونگ چیش خوبه اخه؟

      4
      8
    2. من خودم چند تا مدل گوشی سامسونگ داشتم هیچکدوم مثل آدم کار نکرد هر کدوم یک ایراد داشت به ترتیب میگم:.

      سامسونگ s3 از هنگ دلت میخواست بکوبی تو دیوار

      j5:بعد از یک سال مشکل باطری کانتکتور باطری پیدا کرد و 3 ساعت طول می‌کشید 6%شارژ بشه

      نوت7:لازم نیست بگم خودتون از گندی که سامسونگ تو سال 2016 بالا اورد تحقیق کنید میفهمید

      اینم از کیفیت ساخت سامسونگ

      شما یک گوشی سامسونگ نام ببرید که طول چند سال استفاده هیچ مشکلی براش پیش نیامده باشه

  7. سلام من الان یک سالy9دارم از نوع اس عالی حرف نداره همین امشب به روز رسانی اش کردم عالی تر شد

    3
    38
  8. سید مرتضی موسوی

    سلام ب همه من 4ساله هواوی y3فورجی خریدم خیلی خیلی خیلی ازش راضیم الان حدود دو ماه هواوی مدل وای6 2019 گرفتم عالیه

    3
    22
  9. سلام به همه الان بهترین گوشی های مال شیائومی هست هم قیمت خخخخیلی مناسبی دارند هم کیفیت خوبی دارند وهم امکانات خخخخخیلی بی نظیری دارند و با سرعت فوق العاده

    37
    18
    1. باید بگم که شیائومی بعد یک سال کند میشه ولی هواوی نه مشکل گوگل نداشتن هم راحت رفع شده و اگه برید تحقیق کنید میتونید راحت استفاده کنید و شرکت شیائومی چون رقابتی خیلی خوب داره میزنه ولی بعد یک سال کند که شد گوشی هاشون همه ازش متنفر میشن و هواوی قهرمامه

      1
      9
  10. سلام جا داره به اون افرادی که میگن هواوی بده و اینا بگم شما دارین هواوی رو با گوشی های اولیه اش به یه چوب میرونید در حالی که الان گوشی های هواوی کیفیت فوق العاده بالایی نسبت به رقبای هم قیمتشون دارن عزیزه دل من خود شرکت اپل هم اولین گوشی که زده عوجوبه که نبوده همه شرکتا اولین دورانشون مسلما عالی نخواهد بود تا اینکه بیان بالا و برند بشن

    3
    50
  11. من پی 9لایت داشتم اشتباه کردم بعدش سامسونگ ای 7 گرفتم هرچی از نارضایتیم بگم کم گفتم اخرش بعد از چند ماه خراب شد این چندمین باره میبینم سامسونگ ارزش خریدن نداشته کاش این همه پول رو سر یه هاواوی داده بودم

    5
    42
  12. سلام
    من g6 دارم
    مهر 93 خریدم
    تا الان مثل آقا برام کار کرده
    خدا رو شکر ، امیدوارم چشم شور نداشته باشید ،
    البته گوشی های ارزان قیمت نباید خرید ، الان زیر ۲۰۰ یورو جزو نامرغوب هاست

    3
    24
  13. والا من نوا 3 آی خریدم تو این یک ماه هر بلای سرش آوردم سربلند بود. در مورد خرابی گوشی بخدا قسم یک گوشی ال‌جی جی2 ویک گوشی جی 3 کلا 2سال کار کردن و برد سوزوندن اونم تو این گرونی. والا اینطور ک من آمار گرفتم خرابی گوشی بیشتر ال‌جی سامسونگ هست.

    2
    31
  14. هواوی بهترین گوشی مقرون به صرفه توی بازار هس من خودمy7پریم داشتم خیلی ازش راضی بودم خیلی از سامسونگ سرتره

    2
    35
    1. خیلی معذرت میخواهم دوست عزیز رفتی گوشی پایین رده هواوی رو خریدی بعد انتظار داری در حد پرچمدارای سامسونگ و ایفون کار کنه؟

      9
      22
  15. خدا خوت ظهور کن گوشی ارزونه 2.600؟؟؟
    به کجا داریم گوشی که 600 هم زیادشه
    خرید گوشی هم شد ارزو

    2
    23
  16. سلام آقای احمدپور بین هواوی نوا 2 پلاس و ای 5 2017 سامسونگ کدوم بهتره
    برام دوربین مهمه و اینکه گوشی چند سال بدون مشکل کار کنه و کیفیت بالایی داشته باشه
    از اینکه میگن گوشی های هواوی بعده یک سال افت میکنن و باطری خراب میکنن و کیفیت شون پایین میاد میترسم
    و اینکه درسته که میگن جی 7 پرو از ای 5 بهتره؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید یا یه گوشی بهتر تو این رنج قیمت معرفی کنید

    9
    1
    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. بستگی داره به این که از طراحی کدوم بیشتر خوشتنو بیاد؛ نوا ۲ پلاس مشخصات بهتری داره اما بر خلاف ای ۵ ضد آب نیست. کیفیت گوشی‌های هواوی مشکلی نداره و پایین تر از سامسونگ نیست. جی ۷ پرو هم بهتر از ای ۵ نیست. به عنوان یه گوشی خوب و کامل در قیمت حدود ۱/۵ هواوی میت ۹ را پیشنهاد می‌کنم.

      1
      13
  17. من موندم چرا در مورد پرفروشى حرف میزنید که همه ى قشرها ازش دارن توى سامسونگ کم خرابی ندیدم که حالا میگین میسوزه و در تعجبم چرا توى میان رده غول هواوی رو نزده که جای پرچمداران رو با قیمت مناسبش تا حدودی میتونه پر کنه اونم چیزی نیس جز نوا دو پلاس با سلفی محرکه و باز کردن تمام برنامه ها باسرعت بالا لطفا به نوا دو پلاس بپردازین توی سایت

    10
  18. سلام اینکه میگن گوشی های هواوی بعد از یه مدت کیفیت شون پایین میاد و خراب میشن راسته؟
    یه گوشی میخوام که چند سال واسم کار کنه
    با این حساب هواوی نخرم؟

    27
    6
  19. حالا باز بیاین بگین هواوی اشغاله و بعد شیش ماه خراب میشه و هادرش میشوزه و …… هر کی میگه هواوی بده ازش بپرسین گدوم مدلشو داشته؟حاضرم باهاتون شرط ببندم که چند تا از قدیمیترین گوشی های هواوی که قیمتشون زیر 400 هست رو میگه 😐 من خودم این سومین گوشی هست که از هواوی میخرم مدلش هم p10 هست که حدودا سه ماه که دارمش…. کمه کم از هر کدوم دوسال استفاده کردم بدون حتی یکبار خراب شدن….هواوی قدیما خیلی بد بود ولی الان خیلی خوب شده

    52
    1. خوش بحالتون سالی یه بار گوشی عوض میکنین من که ۶ساله آیفون دارم هنوز نه خراب شده نه مشکلی داره که برم عوض کنم???

      1
      1
  20. سلام.هواوی پی 10 لایت،سرعت شارژدهی ضعیف داره؟؟خودم دارمش.سرعتش خوبه.صفر تا صدش توی یک ساعت و چهل دقیقه هست

    9
    14
  21. هواوی مثل تخم مرغ شانسی میمونه
    مگه اینکه شانست خوب باشه کوشیش برات چند سال کار کنه
    وگرنه…

    47
    12
  22. خرید گوشی ۴c خیلی به صرفه نیست، چون گوشی های جدید با قیمت نزدیک و با امکانات و حافظه بیشتر در بازار موجود هستند.

    10
    3
  23. دوستان خدایی پولتون رو برای گوشی هوآوی حروووووووووم نکنید .

    دیروز گوشی هوآوی دوستم سوخت که ۵۵۰ خریده بود و ۴۵ تومان فروخت !

    ارزونیش بی دلیل نیست . از تعمیر کارها بپرسید بیشترین خرابی رو دارن .

    43
    5
    1. فکر کنم خرابی سامسونگ خیلی بیشتره ،خیلی بی کیفیته,شما یه سر برو توی تعمیرگاه های موبایل ببین هواوی خیلیم خوبه

      7
      47
    2. وقتی 550 پول میدی بیشتر از اینم کار نمیکنه واقعا زشته که اسم 500 تومن میاری من خودم y9 prime 2019 دارم تا الان چیزی ازش ندیدنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH