سامسونگ برای ۳ کمپانی چینی دوربین دوگانه می‌سازد!

بر اساس گزارش‌های جدیدی که از کشور کره جنوبی به گوش می‌رسد، مسئولیت تولید دوربین دوگانه دیوایس‌های شرکت‌های شیائومی، لیکو و اوپو بر عهده کمپانی سامسونگ است. کمپانی‌های سامسونگ و شیائومی با یکدیگر در حال همکاری بوده و این شرکت کره‌ای، دوربین دیوایس‌های شرکت چینی اشاره شده را تولید می‌کند و ظاهرا قرار است این همکاری در زمینه دوربین‌های دوگانه ادامه داشته باشد و اولین نتیجه آن، Mi 5S خواهد بود که بر اساس شایعات اخیر، در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

در کنار شیائومی، شرکت لیکو نیز با سامسونگ وارد همکاری شده و قصد دارد تا ضمن نخستین ورود به بازار غرب، اولین تلفن‌هوشمند خود با دوربین دوگانه که توسط سامسونگ تولید شده است را وارد خاک آمریکا کند. تولید کننده دیگری که اشاره شده است با سامسونگ در زمینه دوربین‌های دوگانه همکاری می‌کند، شرکت چینی اوپو است. این کمپانی را می‌توان چهارمین شرکت بزرگ تولید کننده تلفن‌های هوشمند در سراسر دنیا به حساب آورد.

این کسب و کار جدید باعث شده است تا سامسونگ کمتر بتواند این خدمات را برای دیوایس‌های خود به کار گیرد. سال گذشته، حدود ۶۱.۸ درصد از سفارشات مخصوص دیوایس‌های شرکت سامسونگ بود. افزایش سفارش‌ها توسط شرکت‌های دیگر، باعث تقویت و گسترده شدن این بخش از کمپانی سامسونگ خواهد شد. با توجه به استقبال شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند از دوربین دوگانه، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ در سال جاری، سود زیادی را از این خدمات به دست آورد.

1 در مورد “سامسونگ برای ۳ کمپانی چینی دوربین دوگانه می‌سازد!”

  1. چرا اینقدر تولید کننده جدید وارد بازار میشن…وقتی بعضیا اینقدر گردن کلفت شدن تو این بازار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH