هواوی V8 Max با نمایشگر ۶.۶ اینچی QHD و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری در TENAA دیده شد

آنر ۸ یکی از محصولاتی است که هواوی تقریبا ۱۰ روز دیگر معرفی می‌کند. اما این برند ظاهرا قصد دارد که یک فبلت را نیز معرفی کند، چون مشخصات آنر V8 Max در TENAA دیده شده است. این فبلت که با شماره محصول EDI-DL00 رویت شده، دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی است و برای کسانی مناسب است که بیش از صحبت کردن به تایپ، جستجو در اینترنت و تماشای ویدئو مشغولند.

نمایشگر آنر V8 Max علاوه بر بزرگ بودن، کیفیت خوبی نیز دارد. نمایشگر این فبلت، دارای کیفیت QHD است. هواوی قبلا در استفاده از کیفیت‌های بیشتر از Full HD اکراه داشته است. نمایشگر با کیفیت QHD قبلا فقط در مدل آنر V8 دیده شده که دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی است. ظاهرا هواوی قصد دارد که اکراه خود را کنار گذاشته و نمایشگرهای باکیفیت را مشخصه سری V8 خود بگرداند.

این فبلت از چیپست ۸ هسته‌ای Kirin 950 استفاده می‌کند. رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که با شیار کارت حافظه قابل افزایش است، از دیگر امکانات این گوشی است.

دوربین این فبلت، یک نمونه معمول ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن، ۸ مگاپیکسل است. حسگر اثر انگشت در پشت و در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

نمایشگر با این کیفیت و بزرگی، قطعا نیاز به باتری با حجم بالا دارد و هواوی در این زمینه نیز خوب عمل کرده و این فبلت را به یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری مجهز کرده است. وزن آنر V8 Max تقریبا ۲۱۹ گرم و ابعاد آن، ۱۷۸.۸*۹۰.۰*۷.۲ میلی‌متر است. با این وزن و ابعاد، بنظر می‌رسد که فبلت خوش‌دستی باشد.

زمان عرضه و قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست. اما اگر هواوی قیمت مناسبی برای این فبلت انتخاب کند و شما نیز به دنبال ابعاد بیشتر از ۶ اینچ هستید، آنر V8 Max می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

gsmarena_002

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH