معرفی اپلیکیشن CardioGraph: سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب را به گوشی خود بیاورید!

مهم نیست گوشی شما به سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب مجهز است یا نه، با CardioGraph شما می‌توانید ضربان قلب خود را کنترل کنید، نتایج آن را برای مقایسه با دفعات بعد ذخیره کنید و حتی چندین پروفایل برای افراد مختلف ایجاد کنید.

از کاربردهای این اپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه‌گیری ضربان قلب و میزان آن: این اپلیکیشن با استفاده از دوربین گوشی و الگوریتم به کار رفته در تجهیزات پزشکی، ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند و می‌توانید در زمان‌ها و حالات مختلف مانند ورزش، استرس و … میزان ضربان قلب خود را بررسی کنید.
  • کنترل وضعیت سلامت: پس از هر بار اندازه‌گیری، نتایج در تاریخچه اپ ذخیره می‌شود و شما در هر زمان به آن دسترسی دارید.
  • طراحی کاربردی: طراحی ساده و بدون برهم ریختگی، ظاهری ساده را ارایه می‌دهد و باعث می‌شود تا شما به راحتی با اپ کار کنید و نیازی به گشت و گذار بین منوهای مختلف نداشته باشید.
  • پشتیبانی از اندروید ور: کاردیوگراف به طور اختصاصی از اندروید ور هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین با استفاده از سنسور سنجش ضربان ساعت هوشمندتان هم می‌توانید وضعیت قلب خود را کنترل کنید.

البته باید یادآوری کنیم که این اپ تنها با ساعت‌های هوشمندی که دارای سنسور ضربان قلب هستند کار می‌کند، همچنین اگر دوربین گوشی شما دارای فلاش نباشد، باید در محیطی که نور کافی دارد (زیر آفتاب مستقیم و یا نزدیک به منبع نور) با آن کار کنید. این اپلیکیشن برای دو پلتفرم اندروید و iOS موجود است.

Download ITResan (1)

Download ITResan (2)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH