تغییرات جدید برای Action Center ویندوز ۱۰ موبایل در راه است

مایکروسافت در آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل که احتمالا ماه آینده عرضه می‌شود، قصد دارد تا طراحی Action Center را تغییر دهد. ما امروز، تصویری را دریافت کردیم که ظاهرا از بخش طراحی مایکروسافت به بیرون درز پیدا کرده و حاکی از تغییرات طراحی Action Center در ویندوز ۱۰ موبایل است.

در تصاویری که در انتهای مطلب قرار گرفته است، مشاهده می‌کنید که طراحی Action Center تغییر پیدا کرده است و اسلایدر Brightness و دکمه‌های Action و Toggle‌ها نیز به این قسمت اضافه شده است. این تغییرات باعث می‌شوند تا Action Center بسیار کاربردی‌تر از پیش شود.

همانطور که مشاهده می‌کنید، دکمه‌هایی در Action Center قرار گرفته است که با ضربه به آنها، احتمالا به اپلیکیشن‌های خاصی هدایت خواهید شد. سایر Toggle‌ها که به مانند سوییچر عمل می‌کنند، تا حدودی شبیه کنترل سنتر سیستم عامل iOS طراحی شده‌اند و به این ترتیب، باعث می‌شود تا این قسمت دارای حالت کاربر پسندتری شود.

اکشن‌ها یا دکمه‌های میانبر که در حال حاضر به اپلیکیشن‌های دوربین، نوت، کانکت (Connect) و همه تنظیمات مربوط می‌شوند، دکمه‌های دایره‌ای شکلی هستند که در زیر اسلایدر روشنایی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. این حالت را می‌توان شبیه به Action Center در ویندوز ۸.۱ که برای تبلت‌ها و کامپیوترها بود، دانست.

مانند تمامی اخبار و شایعات، باید بگوییم که ما تنها در بیرون گود ایستاده و همه چیز را تماشا می‌کنیم. مشخص نیست که کدامیک از این حرف و حدیث‌ها به واقعیت تبدیل خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH