پرچمدار قدیمی خود را به پرچمداری امروزی تبدیل کنید (قسمت آخر)

به آخرین سری از آموزش تبدیل پرچمدار قدیمی به پرچمداری امروزی رسیده‌ایم. در قسمت‌های پیشین آموزش‌هایی در رابطه با روت، ریکاوری و کاستوم رام را برای شما قرار دادیم و یکی از بهترین کاستوم رام‌های موجود را برای شما معرفی کردیم. در این بخش آخر از آموزش قصد داریم تعدادی برنامه که نصب‌شان نیازمند روت بودن دستگاه است را به شما معرفی کنیم:
Viper4AndroidFX
حرفه‌ای‌ترین شخصی ساز صدای اندروید همین برنامه است! شاید از خروجی صدای گوشی اندرویدی خود چه در هدفون چه در اسپیکر راضی نیستید. برنامه‌های زیادی را برای افزایش صدا و کیفیت خروجی آن از اینترنت و مارکت‌های مختلف دانلود کرده‌اید، اما به هیچ نتیجه مثبتی نرسیده‌اید.
Viper4AndroidFX یکی از برنامه‌هایی است که تمام مشکلات را در این زمینه به صورت حرفه‌ای حل کرده است. با اطمینان می‌گوییم برای دست‌یابی به صدایی ایده‌آل همه چیز در دسترس شما است. تنظیمات صدا در قسمت اسپیکر، هدفون، دستگاه‌هایی که با بلوتوث وصل شده‌اند و همچنین USB و Dock قابلیت شخصی سازی دارند. تنظیمات به طور کلی به ۳ بخش ابتدایی٬ معمولی و حرفه‌ای تقسیم شده‌اند. در تصاویر پایین می‌توانید بخشی از این تنظیمات را مشاهده کنید.

۰۰۲

نصب این برنامه نیاز به دسترسی روت دارد و توسط فلش در محیط ریکاوری قابل نصب است. همچنین می‌توانید ورژن‌های مختلف این برنامه را از اینجا برای دانلود کنید. شخصا نسخه ۴.۷.۱ Stock را استفاده می‌کنم.

Adaway
یکی دیگر از برنامه‌های مفید که نصب آن به دسترسی روت نیاز دارد AdAway است. این برنامه وظیفه دارد که شما را از شر تبلیغات اضافی در وبسایت‌ها مانند Popupها و همچنین تبلیغاتی که در بعضی از نرم‌افزار‌ها مانند آن‌هایی که نسخه آزمایشی هستند٬ راحت کند. AdAway به طور مستقیم و بدون فلش کردن‌ قابل نصب است. از این قسمت شما قادر به دانلود و نصب این برنامه هستید.

۰۰۳

Kernel Adiutor

این برنامه به طور پیش‌فرض بر روی رامی که در قسمت قبل معرفی کردیم، نصب شده است. در این برنامه شما قادر به ویرایش ریز‌ترین تنظیمات ممکن هستید. در قسمت پردازشگر می‌توانید سرعت پردازش را در حد قدرت آن افزایش و یا کاهش دهید. در قسمت نمایشگر می‌توانید میزان یک رنگ خاص را کاهش یا افزایش دهید. میزان مشکی بودن و یا سفید بودن را تغییر دهید و یا به غلظت رنگی دلخواه برسید و بسیاری دیگر از امکانات که کارایی زیادی دارند. این برنامه را می‌توانید از پلی استور به راحتی دانلود کنید.

۰۰۴
Screen Cast
شاید گاهی اوقات نیاز به فیلمبرداری از محیط کاربری خود دقیقا مانند اسکرین شات‌ها را داشته باشید. فیلمبرداری از محیط کاربری به منظور ساخت یک ویدیو آموزشی و یا برای امری دیگر! توسط برنامه Screen Cast شما قادر به انجام این‌ کار هستید؛ کار با آن بسیار آسان بوده و تنها در یک مرحله می‌توانید فیلم خود را رکورد کنید. فیلم‌های گرفته شده با فرمت MP4 و با رزولوشن دستگاه ذخیره می‌شوند و قابل دسترس هستند. این برنامه را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

۰۰۴

در بالا تعداد اندکی از برنامه‌هایی که با دسترسی روت کاربردی هستند را معرفی کردیم. اگر برنامه مفیدی را در این زمینه‌ها می‌شناسید آن‌ را در دیدگاه معرفی کنید تا دیگران نیز از آن بهره ببرند.
بسیار خرسندیم که در این ۴ بخش آموزشی همراه شما بودیم.

8 در مورد “پرچمدار قدیمی خود را به پرچمداری امروزی تبدیل کنید (قسمت آخر)”

  1. با سلام و تشکر فراوان بابت زحمتی که میکشید تا اطلاعات ما بالا بره.
    ببخشید اگه سوالم طولانی میشه ولی واقعا به کمک شما احتیاج دارم.
    من متاسفانه ساکن ایران نیستم و هیییچ اطلااعات فنیی هم از سیستم اندروید ندارم بجز نکاتی که از آموزشهای شما یاد گرفتم.
    جدیدا یه گوشی وان پلاس ۳ خریدم و برای اولین بار بود که با کمک آموزشهای شما و یوتیوب و غیره داشتم یه گوشی رو روت و آنلاک میکردم فقط به خاطر اینکه مشکل محدودیت رم رو که وان پلاس ۳ داره حل کنم، مشکل حل شد خوشبختانه و اتفاق بدی نیفتاد تا اینکه دیروز پیغام آپدیت رام رو که وان پلاس برای گوشی فرستاده بود دریافت کردم و دانلود کردم ولی وقتی زدم که نصب بشه بعد از یه دقیقه دیدم صفحه محیط ریکاوری باز شد که هشت تا گزینه داره ، دیگه اینجا ندونستم چیکار کنم ریبوت رو زدم و بعد سیستم رو و گوشی ریبوت شد.
    چیکار کنم که این آپدیت که خیلی مهم هم هست نصب بشه؟ با توجه به اینکه من سواد اندروید ندارم و راه حلهای پیشرفته ممکنه کار دست گوشیم بده، ساده ترین راه چیه؟ ضمنا احتیاجی هم دیگه به آنلاک و روت بودن گوشیم ندارم چون کاربر ساده ای هستم ولی حالا مهم تر از این مساله همین نصب آپدیته واسم.
    ببخشید با تفسیر نوشتم.
    خییییلی خیلی ممنون میشم اگه کمک و راهنمایی بفرمایید.
    با تشکرفرزاد

    1. علی‌رضا عباسی

      دوست عزیز با روت کردن دستگاه دیگه نمی‌تونید آپدیت‌های رسمی را روی دستگاه نصب کنید.
      برای نصب آپدیت باید یک بار با رام اصلی و روت نشده گوشی رو فلش کنید بعد آپدیت جدید رو نصب کنید.

      1. با تشکر بابت وقتی که گذاشتید و جواب دادید.
        ببخشد که سوالهای خیلی ابتدایی و شاید احمقانه میپرسم! منظورتون اینه که گوشی رو آنروت کنم و دوباره لاک کنم که بشه مثل روز اولش؟ رام دیگه ای نصب نکردم روش فقط محدودیت برنامه های فعال تو رم رو از ۲۰ به ۴۲ تغییر دادم این تنها تغییریه که انجام دادم البته جدا از نصب TWRP و SUPERSU.
        آیا میتونم با همون برنامه که باهش آنلاک کردم این کاری رو که شما میگید انجام بدم؟ اسم برنامه TOOL ALL IN ONE هستش.
        بازم معذرت بابت اینکه وقتتون رو با سوالات سطحی میگیرم.

        1. علی‌رضا عباسی

          ببینید چون گوشیتون الان روت شده دیگه هیچ‌ چیز رسمی که خود کمپانی ارایه میده رو نمی‌تونید نصب کنید.
          پس باید رام اصلی رو روی گوشیتون فلش کنید که باز اون محدودیت های قبلی که با روت برداشته شد بر می‌گردند.

  2. سلام اقای عباسی ببخشید برنامه ای هست که بدون نیاز به روت و نصب کاستوم رام ها بتوان تنظیمات صفحه نمایش گوشی را در دست داشت مثلا lg g5 در نشان دادن رنگ سفید مشکل دارد میشود با یک برنامه سفید دقیق تری ایجاد کرد ؟؟ ممنون

    1. علی‌رضا عباسی

      دوست عزیز
      با همین برنامه Kernel Auditor به راحتی می‌تونید به تنظیمات دلخواه توی رنگ صفحه نمایش برسید.
      البته دقت کنید به سخت افزار استفاده شده هم بستگی داره.

  3. با سلام اقای عباسی بسیار فوق العاده بود. هر ۴ قسمت اموزش. قسمت ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ همشون!!!!
    اقای عباسی یک سوال دارم. این برنامه های گزینه ای برای برگرداندن به حالت پیش فرض را دارن. مثلا اگر در غلظت رنگ یا نوع صدا یا قدرت پردازنده تغییری ایجاد کردیم گزینه ای هست که به راحتی بتوان به حالت پیش فرض برگرداند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH