توییتر حداکثر حجم فایل‌های GIF را تا ۱۵ مگابایت افزایش داد

با حدود ۳۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، توییتر یکی از بزرگترین‌ نیروهای آنلاین است و شاید تنها فیسبوک، یوتیوب و ردیت از آن بزرگ‌تر هستند. اما بنظر می‌رسد که توییتر به این تعداد کاربر راضی نیست و قصد دارد که کاربران خود را افزایش دهد و به همین دلیل کارهایی را در دستورالعمل خود قرار داده است.

اولین کار، افزایش حجم فایل‌های GIF است. حداکثر حجم فایل‌های GIF تا ۱۵ مگابایت افزایش یافته است. البته این افزایش حجم فقط برای نسخه وب است و حداکثر حجم GIF در اپلیکیشن موبایل کماکان همان ۵ مگابایت است. توییتر اخیرا نیز اعلام کرده است که زمان ویدئوهای Vine، از ۳۰ ثانیه به ۱۴۰ ثانیه افزایش پیدا می‌کند.

دومین کار، بستن قرادادهایی با شبکه‌های تلویزیونی برای پخش زنده برنامه‌های این شبکه‌ها بر روی توییتر است. توییتر قبلا قراردادهایی با NFL و NBA داشته است. امروز نیز توییتر قراردادی با بلومبرگ بسته تا سه برنامه این شبکه تلویزیونی را به صورت زنده پخش کند. بلومبرگ بزرگترین خبرگزاری آنلاین اقتصادی دنیا است و قراداد با این شبکه، عمق بلندپروازی توییتر را نشان می‌دهد. توییتر با این کار احتمالا قصد دارد که مشتریان تجاری را به استفاده هر چه بیشتر از خود ترغیب کند. جزییات این قرارداد منتشر نشده است. انتونی نوتو، مدیر ارشد مالی توییتر می‌گوید:

همکاری با بلومبرگ به کاربران توییتر بهترین راه برای تماشای عملکرد بازارهای مالی در ترکیب با تفسیرهایی درباره عوامل و فاکتورهای آن می‌دهد.

همه این تغییرات در راستای سیاست‌های جدید توییتر برای افزایش محتوای غیر متنی بر روی توییتر است. اگر توجه داشته باشید،‌ فصل مشترک همه این تغییرات، ویدئو است. شاید شعار جدید توییتر این باشد:‌

ویدئو، توییت جدید است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH