میزو MX6 با نمایشگر ۵.۵ اینچی و بدنه فلزی رسما معرفی شد

میزو یک کمپانی چینی است که تمرکز خود را بر ساخت گوشی‌های زیبا و با قیمت مناسب قرار داده است. این شرکت امروز از آخرین محصول خود با نام میزو MX6 پرده‌برداری کرده است.

میزو در ساخت MX6 نیز استایل را در اولویت قرار داده و این گوشی با نمایشگر ۵.۵ اینچی دارای بدنه فلزی شیک و باریک به ضخامت ۷.۲۵ میلی‌متر است. در بدو روشن کردن گوشی، به اندروید مارشملو ۶.۰.۱ برخورد می‌کنید که تحت پوسته Flyme 5.2 اجرا می‌شود.

قسمتی که میزو بیشترین مانور را روی آن داده، دوربین بوده که میزو ادعا می‌کند برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد، تست‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. MX6 اولین محصولی است که به سنسور IMX 386 مجهز می‌گردد. این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارای پیکسل‌های ۱.۵ میکرونی و لنز f/2.0 است. میزو ادعا می‌کند که سرعت این دوربین با گلکسی S7 Edge برابر و حتی کمی بیشتر نیز هست.

برای ذخیره اطلاعات می‌توانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی استفاده کنید. رم ۴ گیگابایتی نیز به شما اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های مختلف را به راحتی اجرا کنید و از گوشی خود حداکثر استفاده را داشته باشید. از نظر چیپست نیز میزو چیزی کم نگذاشته و MX6 را به چیپست ۱۰ هسته‌ای Helio X20 مدیاتک مجهز کرده است. انرژی این گوشی از باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود.

چیزی که در مورد میزو MX6 بسیار بارز است، شاید مشخصه بسیاری از گوشی‌های چینی نیز باشد: این گوشی قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت رسمی این گوشی، ۳۰۰ دلار است. میزو MX6 تا ۱۰ روز دیگر به بازار عرضه می‌شود.

Meizu-MX6

1 در مورد “میزو MX6 با نمایشگر ۵.۵ اینچی و بدنه فلزی رسما معرفی شد”

  1. ما نفهمیدیم این شرکتای چینی درامدشون از کجاس؟؟؟؟؟؟؟ الان اینو اپل یا سونی میزدن قیمتش از ۶۰۰ دلارم بیشتر میشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH