تصویری تازه از تبلت نوکیا لومیا ۲۰۲۰؛ محصولی که هیچ‌گاه راهی بازار نشد!

مایکروسافت ممکن است اکنون با بی‌علاقگی به بخش موبایل خود نگاه کند. اما زمانی نه چندان دور، سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، اخبار گوناگونی از گوشی‌های لومیا منتشر میشد. در آن بازه زمانی، اخباری از تبلت‌ها و گوشی‌های لومیایی به گوش می‌رسید که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشدند. دو مثال بارز از این محصولات، گوشی لومیا مک‌لارن و تبلت لومیا ۲۰۲۰ بود. در چند روز گذشته تصاویری از هر دو محصول منتشر شده است.

کاربری در شبکه اجتماعی چینی بایدو، تصاویری را از پشت چند دستگاه لومیا منتشر کرده که برخی از آنها به بازار عرضه نشده‌اند. در این تصویر گوشی‌های همچون لومیا ۸۵۰ و نوکیا XL 2 دیده می‌شود که هیچ‌گاه عرضه نشدند. اما نکته مهم وجود تبلت نوکیا لومیا ۲۰۲۰ با رنگ سبز نئونی است. اخبار مرتبط با این تبلت در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و بر اساس این اخبار قرار بود که لومیا ۲۰۲۰ به نمایشگر ۸.۲ اینچی، اسنپدراگون ۸۰۰ و رم ۲ گیگابایتی مجهز باشد. دوربین این تبلت نیز ساخت ZEISS بود. این امکانات در زمان خود، چندان کم نبود و نوید تبلت قدرتمندی را می‌داد.

قرار بود که این تبلت در کنفرانس موبایل بارسلونا در سال ۲۰۱۴ رونمایی شود، اما با برگزارشدن نمایشگاه،‌ خبری از لومیا ۲۰۲۰ نبود. ظاهرا مایکروسافت این تبلت را به بوته فراموشی سپرده بود.

۱۴۶۹۴۴۴۱۶۵_lumia-2020-and-family_story

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH