نکسوس‌های اچ‌تی‌سی در اواسط مهرماه از راه می‌رسند

همان طور که مدتی پیش در خبرها اعلام شد، گوگل و اچ‌تی‌سی برای تولید نکسوس تا سه سال آینده به توافق رسیده‌اند و بر اساس شنیده‌ها قرار است این شرکت تایوانی امسال دو گوشی نکسوس برای گوگل تولید کند که با اسم رمز مارلین و سیل‌فیش شناخته می‌شوند. اما جدیدترین شایعات خبر از عرضه این گوشی‌ها در روز ۴ اکتبر (اواسط مهرماه) می‌دهند.

گفته می‌شود عرضه نکسوس‌های امسال خاص‌تر از گذشته خواهد بود و به طور آنلاین به فروش می‌رسند، اما سوالی که پیش می‌آید این است که این دو اسمارت فون چه زمانی از سوی گوگل و اچ‌تی‌سی به طور رسمی معرفی خواهند شد.

البته برنامه عرضه گوشی‌های نکسوس زمان مشخصی ندارد، نکسوس ۶ که پرچم‌دار ۲۰۱۴ گوگل بود در ماه اکتبر راهی بازار شد و نکسوس ۶P که نماینده‌ای برای سال ۲۰۱۵ بود در اواخر سپتامبر عرضه شد. پس می‌توان این طور نتیجه گرفت که زمان معرفی دستگاه‌های نکسوس امسال در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر است. طبق آن چه که Droid-Life گزارش داده، هر دو نکسوس سال ۲۰۱۶ گوگل در چهارم اکتبر معرفی خواهند شد.

تقریبا معرفی دو نسل قبل هم در حوالی همین تاریخ بوده و همین موضوع احتمال صحت این تاریخ را بیشتر می‌کند. بنابراین احتمالا گوگل باید در ماه سپتامبر دعوت‌نامه‌های کنفرانس مطبوعاتی خود را ارسال کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH