امکان رونمایی از گلکسی نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم در چین!

شایعات زیادی مبنی بر استفاده سامسونگ از ۶ گیگابایت رم در پرچمدارش در اینترنت منتشر شده بود که با معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ به همراه ۴ گیگابایت رم، اشتباه بودن آن‌ها ثابت شد، حال خبر می‌رسد که شاید نمونه‌ای از این گوشی هوشمند با ۶ گیگابایت برای بازار کشور چین معرفی و عرضه شود.

نتایج بنچمارک Geekbench و منتشر شدن لیستی از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین که مشخصات گلکسی نوت ۷ همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را نشان می‌دهد، خبر از احتمال معرفی آن می‌دهد. در گذشته نیز سامسونگ دستگاه گلکسی نوت ۵ را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کشور خود، کره جنوبی، عرضه کرده بود. ما نمی‌دانیم که چرا سامسونگ تصمیم به افزایش رم و حافظه داخلی این فبلت برای بازار چین گرفته است، شاید این شرکت اعتقاد دارد که کاربران چینی با وجود گوشی‌های هوشمندی مانند OnePlus 3 ،Le Max 2 و Vivo Xplay 5 Elite که همگی دارای مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند، از گلکسی نوت ۷ مجهز به میزان حافظه و رم بیشتر استقبال بهتری به‌عمل آورند.

این اطلاعات، تاییدی بر معرفی حتمی این دستگاه نیست و باید تا معرفی رسمی آن توسط سامسونگ صبر کنیم. به نظر شما استفاده از ۶ گیگابایت رم به‌جای ۴ گیگابایت تاثیر زیادی در عملکرد این مدل خواهد داشت؟!

note-7-6gb-china-840x421

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH