ساعت هوشمند شیائومی با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار در راه است

مدت زمانی است که اسمارت‌واچ‌ها به بازار عرضه شده‌اند، ولی هنوز نتوانسته‌اند مخاطبان زیادی پیدا کرده و به بخش خاصی از کاربران محدود شده‌اند. برای افرادی که به تکنولوژی علاقه‌مندند، اسمارت‌واچ محصولی معمولی به حساب می‌آید، اما کاربران عادی از آن استفاده نمی‌کنند و اگر کسی را ببینند که اسمارت‌واچ دارد به چشم یک گیک به او نگاه می‌کنند. البته این وضعیت ممکن است در چند سال آینده تغییر کند، چون کمپانی‌های بیشتری به ساخت آنها روی آورده‌اند.

موتورولا، هواوی، سامسونگ، ایسوس، ال‌جی، اپل و … حداقل یک اسمارت‌واچ به بازار عرضه کرده‌اند و بنظر می‌رسد که میزو و شیائومی نیز قصد دارند به این جرگه بپیوندند. در تصاویری که منتشر شده، اسمارت‌واچ میزو طراحی دایره‌ای داشته و به موتورولا موتو ۳۶۰ شباهت زیادی دارد. اسمارت‌واچ میزو از بندهای چرمی، والپیپرهایی با قابلیت شخصی‌سازی و سه دکمه فیزیکی در سمت راست بهره می‌برد. چون اسمارت‌فون‌ها نیاز زیادی به قدرت پردازشی ندارند، این اسمارت‌واچ مجهز به چیپست Rockchip RK6321 است. از آنجایی که چیپست این ساعت هوشمند Rockchip RK6321 است، احتمال کمی وجود دارد که ساعت هوشمند میزو به اندروید مجهز نباشد.

طاهرا شیائومی نیز قرار است به زودی از گوشی هوشمند خود رونمایی کند. شیائومی اخیرا دسته اسمارت‌واچ را به وبسایت خود افزوده است. حالا تحلیلگر چینی، پان جیوتانگ، در شبکه اجتماعی چینی ویبو اطلاعات بیشتری از اسمارت‌واچ شیائومی منتشر کرده است. بر اساس گفته‌های این تحلیلگر، ساعت هوشمند این استارتاپ چینی، چندان گران نخواهد بود. در حقیقت، این ساعت هوشمند با قیمت مناسب و زیر ۱۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. او معتقد است که ساعت هوشمند شیائومی قیمتی مناسب‌تر از ساعت‌های هوشمند گارمین خواهد داشت.

متاسفانه آقای جیوتانگ اطلاعات بیشتری منتشر نکرده، ولی بر اساس اطلاعاتی که تاکنون وجود دارد، ساعت هوشمند شیائومی به زودی و به احتمال زیاد قبل از پایان سال معرفی می‌شود. اطلاعاتی از شکل این گوشی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH