میزو M3E با بدنه فلزی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

هرچند در گذشته شایعات حکایت از معرفی دستگاه M1E داشتند ولی امروز میزو در مراسمی از مدل M3E پرده‌ برداشت، البته با توجه به مشخصات یکسان و تنها نام مختلف نمی‌توان انتظار معرفی دستگاه دیگری را از این شرکت چینی داشت. گوشی هوشمند میزو M3E یا Meilane E، شباهت زیادی از نظر طراحی و سخت‌افزار با مدل M3 Note دارد.

صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده مدیاتک MT6755 Helio P10 با ۳ گیگابایت رم از نوع LPDDR3، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی، سنسور اثر انگشت موجود در دکمه هوم mTouch 2.1، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.2 و سنسور سونی IMX258 و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f2.0 مشخصات سخت‌افزاری آن را تشکیل می‌دهند.

از نظر طراحی شاهد تغییرات نسبتا اندکی نسبت به دستگاه M3 Note هستیم، برای مثال مدل جدید با اندازه‌ای برابر با ۷.۹ × ۷۵.۸ × ۱۵۳.۶ میلی‌متر باریک‌تر اما با وزن ۱۷۲ گرمی نسبت به M3 Note سنگین‌تر شده است، البته این افزایش وزن با توجه به کاهش حجم باتری به ۳۱۰۰ میلی‌آمپر کاملا عجیب است. این باتری با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع mCarger تنها در ۳۰ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ خواهد شد. میزو M3E با قیمت اولیه ۱۹۵ دلار و رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی، رزگلد و رنگ جدید آبی قابل خریداری خواهد بود.

1 در مورد “میزو M3E با بدنه فلزی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH