تصویر جدید ال‌جی V20 با دوربین دوگانه رویت شد!

تنها چند روز پیش از رونمایی از تلفن هوشمند جدید V20 ال‌جی که قرار است در ششم سپتامبر از آن رونمایی شود، رندر دیگری از این محصول منتشر شد. این تصویر تأیید می‌کند که V20 ال‌جی از دوربین دوگانه بهره‌مند خواهد بود و در جلوی آن نیز یک دوربین برای عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده است. نسل پیشین این تلفن هوشمند، یعنی V10، از دو دوربین در جلو و یک دوربین در پشت برخوردار بود.

این تلفن هوشمند که حاصل همکاری شرکت ال‌جی و B&O است، دارای سیستم صدایی بسیار پیشرفته است و با هدفون‌های شرکت اشاره شده عرضه می‌شود. همچنین برای اولین بار در میان تلفن‌های هوشمند، V20 ال‌جی از چیپ ۳۲ بیتی Quad DAC برخوردار خواهد بود که توسط تکنولوژی ESS تولید شده و حدودا ۵۰ درصد از محدودیت پخش صدا کاسته است.

V20 ال‌جی اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از ابتدا و به هنگام خارج کردن آن از جعبه، سیستم عامل اندروید نوقا را به صورت نصب شده بر روی خود می‌بیند. بر اساس شایعات، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، صفحه نمایش دوم ۲.۱ اینچی همیشه روشن، پردازنده Snapdragon 820، پردازنده گرافیکی Adreno 530، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، درگاه کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی تا ۲۵۶ گیگابایت و باطری ۴۰۰۰ میلی آمپری از مشخصات V20 ال‌جی خواهد بود. همچنین سنسور اثر انگشت نیز در پشت بدنه و پایین‌تر از دوربین به چشم می‌خورد.

بعد از رونمایی از این محصول، با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا شما را بیشتر با این مدل آشنا سازیم. مطمئنا در طول هفته جاری، اطلاعات بیشتری از V20 ال‌جی منتشر خواهد شد.

1 در مورد “تصویر جدید ال‌جی V20 با دوربین دوگانه رویت شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH