تماشا کنید: ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه ال‌جی در IFA 2016

نمایشگاه IFA در برلین در حال برگزاری است و تمام کمپانی‌های مطرح حوزه فناوری‌های نوین حضوری پررنگ در این نمایشگاه بهم رسانده‌اند. ال‌جی نیز به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تکنولوژی اگرچه محصول جدیدی را معرفی نکرد اما با دستی پر در نمایشگاه حاضر شد تا علاوه بر نشان دادن قدرت خود به رقبا، سهم خود در بازار اروپا را افزایش دهد. در ادامه نگاهی به عملکرد غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA می‌اندازیم.

V20 اسمارت‌فونی که معرفی نشد:

اگرچه گمان می‌رفت ال‌جی در حاشیه نمایشگاه IFA از نسل جدید خانواده V یعنی V20 پرده بردارد اما همه پیش‌بینی‌ها غلط از آب در آمده‌اند و ال‌جی تاکنون این اسمارت‌فون را معرفی نکرده است. البته برخی خبرها حاکی از آن هستند که ال‌جی این اسمارت‌فون را در تاریخ ۶ سپتامبر یعنی درست یک روز قبل از اتمام نمایشگاه IFA معرفی می‌کند اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است. غرفه ال‌جی نیز بیش‌تر به سری X که خانواده میان‌رده‌های قدرتمند ال‌جی هستند تعلق داشت. هم‌چنین ال‌جی G5 به عنوان آخرین پرچم‌دار معرفی شده این کمپانی به همراه لوازم جانبی متنوع در این نمایشگاه به چشم می‌آمدند.

ال‌جی تمرکزش را بر لوازم خانگی حرفه‌ای می‌گذارد:

شکرت ال‌جی امیدوار است تا با تمرکز بیش‌تر بر روی لوازم خانگی حرفه‌ای سهم خود را از بازار لوازم خانگی اروپا افزایش دهد. این شرکت در تلاش است با معرفی محصولات جدید و پیشرفته در بخش لوازم خانگی مقابل رقیبان قدرتمند چینی که این روزها به شدت در حال رشد هستند، قد علم کند. از جمله مهم‌ترین لوازم خانگی که ال‌جی در این نمایشگاه آن‌ها را به معرض معرفی گذاشت می‌توان به یخچال مجهز به صفحه نمایش لمسی، تلویزیون‌های OLED جدید و ماشین لباس‌شویی‌های dual-tub اشاره کرد.

LG-IFA2016-(17)

ال‌جی توجه ویژه‌ای بر این موضوع داشته است که کالای معرفی شده برای مشتریان اروپایی کاربردی باشد، به همین دلیل در طراحی آن‌ها نهایت دقت را به کار برده است تا کالاهایی را تولید کند که از نظر بهره‌وری انرژی و هم‌چنین طراحی در سطحی حرفه‌ای باشند. نمونه این توجه ویژه را می‌توان در ماشین‌های لباس‌شویی مجهز به سیستم Centum مشاهده کرد که با حداکثر بهره‌وری از انرژی در تولید نویز و صدا عملکردی فوق‌العاده را از خود نشان می‌دهند.

LG-IFA2016-(8)

یخچال‌های تولیدی توسط این شرکت هم‌اکنون مجهز به تکنولوژی کمپرسور خطی هستند و در بخش موتور تا ۲۰ سال گارانتی می‌شوند. هم‌چنین این کمپانی یخچالی را معرفی کرد که با داشتن نمایشگری ۲۹ اینچی و لمسی توانایی اجرای ویندوز ۱۰ را دارد. ال‌جی در این یخچال اپلیکیشن‌هایی را نیز به منظور افزایش کارایی بخش لمسی افزوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه یادداشت، دستور پخت غذاهای مختلف، تایمر و … اشاره داشت. این یخچال از یک پردازنده اینتل و حافظه ۲ گیگابایتی نیز بهره می‌برد تا تجربه‌ای ناب از اجرای ویندوز ۱۰ را این بار در یک یخچال مهیا کند.

LG-IFA2016-(9)

در دیگر بخش‌های خانگی از جمله جاروبرقی‌های هوشمند نیز ال‌جی نقشی پررنگ را ایفا می‌کند و با حضور در نمایشگاه IFA آخرین محصولات ساخته شده در این بخش را به نمایش گذاشته است.

درخشش نمایشگرهای ال‌جی:

ال‌جی را می‌توان یکی از پیشگامان در تولید نمایشگرها دانست، این کمپانی این بار حضوری پررنگ‌تر را در بخش نمایشگرهای OLED داشت. نمایشگرهای UHD ال‌جی مبتنی بر فناوری OLED هم‌اکنون در طیفی وسیع در اختیار کاربران قرار دارد.

LG-IFA2016-(18)

 

هم‌چنین ال‌جی هم‌اکنون به عنوان رهبر بخش نمایشگرهای فوق عریض شناخته می‌شود، نسبت تصویر این نمایشگرها ۲۱:۹ است که با استفاده از پنل‌های IPS می‌تواند عملکردی بی‌نظیر را در بخش نمایشگرهای گیمینگ ایفا کند. ۳۴UC79G یکی از همین مدل‌هاست، نرخ تازه‌سازی تصویر در این نمایشگر ۱۴۴ هرتز است و با استفاده از پنل خمیده IPS توانایی فوق‌العاده‌ای در نمایش یکپارچه تصاویر با بهترین عمق رنگی را داراست. زمان پاسخ‌گویی در این نمایشگر به یک میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است و این موضوع، ۳۴UC79G را به یک نمایشگر مناسب برای بازی تبدیل کرده است.

در ادامه می‌توانید ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه ال‌جی در IFA 2016 را مشاهده کنید:

2 در مورد “تماشا کنید: ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه ال‌جی در IFA 2016”

  1. ایتی رسان با تشکر از گزارش هایت.تما نویسندگان و دست اندر کاران ای تی رسن خسته نباشیییید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH