تماشا کنید: ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه هواوی در نمایشگاه IFA 2016

هواوی هم مانند سایر کمپانی‌ها با حضورش در نمایشگاه IFA به معرفی محصولات جدید خود پرداخت و به ما فرصتی داده شد تا بتوانیم به طور کامل از غرفه این کمپانی چینی دیدن کنیم. حال قصد داریم یک تور مجازی به آن‌چه در این غرفه‌ یافت می‌شد برایتان برپا کنیم؛ پس همراه ما باشید.

HUAWEI-1

یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های موجود در غرفه هواوی را تلفن‌های هوشمندش تشکیل داده ‌بود. در این‌جا تعدادی از گوشی‌های تازه معرفی شده قرار دارند که پیش‌تر به بررسی‌شان پرداختیم. گوشی‌های Nova، Nova پلاس و تبلت مدیاپد ۳ که از معرفی‌های جدید این کمپانی بودند در یک طرف و مدل‌های Honor 8 و نسخه‌ای جدید از پرچمدار این شرکت یعنی P9، در قسمت دیگر به چشم می‌خورند.HUAWEI-6 HUAWEI-20 HUAWEI-21NOVA-6-1200x800

هر دو گوشی Nova و Nova پلاس به عنوان میان‌رده با پردازنده اسنپدارگون ۶۲۵، صفحه‌نمایش ۵ و ۵.۵ اینچ و حافظه ۳۲ گیگابایت به بازار عرضه خواهند شد. همچنین کمپانی هواوی قیمت گذاری تبلت جدید مدیاپد را بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار متناسب با سخت‌افزار، انتخاب کرده است. این تبلت ۸.۴ اینچی که رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد با پردازنده ۴ هسته‌ای کایرین ۹۵۰ به بازار عرضه خواهد شد، که این مشخصات سخت‌افزاری با توجه به قیمت محصول بسیار عالی خواهد بود.

کمی آن طرف‌تر لپ‌تاپ هیجانی هواوی که میت بوک نامیده شده است، دیده می‌شود که با ظاهر زیبایش خودنمایی می‌کند. در این بخش است که دقیقا متوجه آن خواهید شد که این کمپانی چینی مسیرش را پیدا کرده و موفقیت بیشتری در آینده در انتظارش خواهد بود.

HUAWEI-11 HUAWEI-9

به طور کل از معرفی محصولات هواوی در نمایشگاه IFA بسیار راضی بودیم و پیشرفت این کمپانی کاملا به چشم می‌‌آید. باید منتظر برنامه‌های آینده هواوی در حوضه تکنولو‌ژی بود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری را از این غرفه مشاهده کنید.

همچنین در ادامه ویدیو اختصاصی آ‌ی‌تی‌رسان از غرفه هواوی در IFA 2016 را مشاهده می‌کنید:

3 در مورد “تماشا کنید: ویدیو اختصاصی آی‌تی‌رسان از غرفه هواوی در نمایشگاه IFA 2016”

  1. سلام
    ببخشید سوال داشتم لطفا جواب بدین
    گوشی هواوی شات ایکس با رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگ وارد ایران شده؟چون چند جایی سوال گرفتم فقط نسخه رم ۲ داشتن
    تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH