با Bamboo اولین ربات مبتنی بر هسته اینترنت اشیا ویندوز ۱۰ آشنا شوید

در کنفرانس توسعه دهندگان اینتل،‌ مدیر عامل این شرکت، پلتفرم جدیدی با نام اینتل Joule برای مخترعان معرفی کرد که از هسته اینترنت اشیا ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند. آپدیت سالگرد ویندوز ۱۰، تغییرات زیادی نسبت به قبل از جمله بهبود در عملکرد، نصب اپلیکیشن، تجربه نصب و … را در بر داشت. حال مایکروسافت از ربات Bamboo که بر مبنای هسته اینترنت اشیا ویندوز ۱۰ و پلتفرم اینتل Joule ساخته شده، پرده برداشت.

Bamboo یک ربات پاندای همراه است که به سرویس ایری مایکروسافت Azure و Cognitive Services متصل می‌شود. Cognitive Services سرویسی است که ترجمه و تحلیل احساسات عرضه می‌کند، بنابراین شما می‌توانید با هر زبان دلخواه با Bamboo صحبت کنید، این ربات آن را به زبان انگلیسی بر می‌گرداند و احساسات شما را با استفاده از توییتر درک می‌کند. Bamboo با استفاده از دوربین RealSense اینتل و قدرت پردازشی می‌تواند حرکت کند و درکی از محیط اطراف خود بدست آورد. جان‌بخشی به این ربات توسط سیستم کنترلی EZ-Robot EZ-B انجام می‌شود.

مایکروسافت همچنین از میز بازی تعاملی واقعیت مختلط Torch پرده برداشت. Torch با استفاده از هسته اینترنت اشیا ویندوز ۱۰، اینتل Joule و دوربین RealSense ساخته شده است. با Torch قادر خواهید بود که تجربه بازی تعاملی داشته باشید. Torch مرز دنیای دیجیتال و فیزیکی را جابجا می‌کند.

IMAGE3

1 در مورد “با Bamboo اولین ربات مبتنی بر هسته اینترنت اشیا ویندوز ۱۰ آشنا شوید”

  1. با استفاده از دوربین RealSense اینتل و قدرت پردازشی می‌تواند حرکت کند و درکی از محیط اطراف خود بدست آورد.

    والا . بعد آدما هنوز به اون درک نرسیدن. خخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH