آی‌فون ۶S پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در دنیا

شاید نظر شما با تیتر متفاوت باشد ولی براساس تجزیه و تحلیل‌های انجام شده، گوشی‌های هوشمند ۴.۷ اینچی حداقل برای یک‌چهارم سال محبوب‌ترین دستگاه‌ها در جهان بوده‌اند و حال در آخرین گزارش‌های منتشر شده، آی‌فون ۶S با ارسال ۱۴.۲ میلیون دستگاه به سراسر جهان به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ هوشمند در یک‌چهارم دوم سال ۲۰۱۶ معرفی شده است. در این بازه زمانی اپل موفق به فروش ۸.۵ میلیون آی‌فون ۶ شده که موضوع تعجب‌آور میزان فروش بیشتر این مدل نسبت به سامسونگ گلکسی S7 Edge است، دستگاهی که تنها چند ماه از عرضه آن می‌گذرد.

iPhone-6s

گوشی پرچم‌دار ۵.۵ اینچی سامسونگ که با پیشرفت‌های گسترده‌ای در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار همراه بوده با فروش ۸.۳ میلیون دستگاه، مقام سوم را کسب کرده است. برخی اعتقاد دارند که سامسونگ باید این مدل را سال گذشته و به‌جای گلکسی S6 Edge معرفی می‌کرد. اپل به صورت رسمی اعلام کرده که در یک‌چهارم دوم سال ۴۰.۴ میلیون آی‌فون شامل آیفون ۶S پلاس، ۶S و مدل‌های قدیمی‌تر فروخته است. متاسفانه خبری از میزان فروش آی‌فون SE در این گزارش نیست، دستگاهی که با نمایشگر ۴ اینچی و سخت‌افزاری قدرتمند، به مبارزه با پرچم‌داران بزرگ‌تر می‌رود، البته کاملا روشن است که دستگاه‌های مجهز به صفحه نمایش بزرگ بیشتر مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرند. با معرفی آی‌فون ۷ و ۷ پلاس در مراسم امروز باید منتظر عملکرد بهتر اپل در ادامه سال باشیم.

galaxy-note-7-iphone-6s-plus-comparison-5

اپل با توجه به مشکلات گلکسی نوت ۷ و تعلیق فروش آن، سفارشات خود را به میزان ۱۰ درصد افزایش داده تا از این موقعیت به‌خوبی استفاده کند.

1 در مورد “آی‌فون ۶S پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در دنیا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH