سامسونگ برای جبران ضرر ناشی از گلکسی نوت ۷، روی تولید رنگ‌های ویژه این گوشی تمرکز می‌کند

انفجار گلکسی نوت ۷ موضوع جنجالی این روزهاست که علاوه بر ضرر یک میلیارد دلاری آسیب بزرگ‌تری را به سامسونگ وارد کرده و باعث بدبینی کاربران و خدشه‌دار شدن اعتبار این شرکت شده است و مردم را نسبت به خرید پرچم‌داران این شرکت به ویژه گلکسی نوت ۷ محتاط‌‌تر کرده.

بنابراین طبیعی است که این کمپانی کره‌ای با کاهش فروش و ضرر روبه رو شود، اما سامسونگ در تلاش است تا با رفع نواقص جدیدترین فبلت خود و با دنبال کردن استراتژی که سال‌هاست استفاده می‌شود، این ضرر را جبران کند و آن هم عرضه رنگ‌های مختلف برای بازارهای مختلف است.

در حال حاضر گلکسی نوت ۷ در کره جنوبی و آمریکا عرضه شده است اما رنگ‌های خاص این گوشی هنوز در این کشورها عرضه نشده‌اند، رنگ‌هایی مانند مشکی عقیق و طلایی پلاتینیوم. اما بر اساس اطلاعات جدید سامسونگ قصد دارد این رنگ‌های مشکی عقیق را در ماه اکتبر در کره عرضه کند.

samsung-galaxy-note-7

منابع نزدیک به سامسونگ عنوان کرده‌اند که این شرکت منابع بسیاری را برای تولید رنگ مشکی اختصاص داده تا بهترین ظاهر را برای نوت ۷ به ارمغان آورد و آن را به یک گوشی پریمیوم تبدیل کند. این منابع همچنین عنوان کردند که در سایر بازارهای کلیدی برای سامسونگ مانند بازار هند و آمریکا هم رنگ مشکی به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته می‌شود زیرا قبل از پیش آمدن انفجارها و فراخوان جمع آوری این گوشی از بازارها، تقاضای بسیاری برای این رنگ به ثبت رسیده بود.

در ادامه سامسونگ در ماه‌های بعدی سال جاری میلادی رنگ طلایی پلاتینیوم را در آمریکا و رنگ آبی مرجانی را عرضه خواهد کرد که رنگ آبی مرجانی از ابتدا برای بازار هند در نظر گرفته شده بود. اما مشخص نیست که آیا سامسونگ رنگ‌های دیگر را برای بازارهای دیگری به غیر از چند بازار آمریکا، کره و هند در نظر گرفته یا نه؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH