همه چیز در رابطه با میزان شارژدهی باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس بیشترین شارژدهی باتری را در میان دستگاه‌های آیفون خواهند داشت، این جمله توسط شرکت اپل در مراسم معرفی آیفون‌های جدید گفته شد که با اعلام افزایش ۲ ساعت شارژدهی آیفون ۷ نسبت به ۶S و ۱ ساعت آیفون ۷ پلاس نسبت به ۶S پلاس، منظور خود را شرح داد.

هنوز آیفون ۷ پلاس با دو ساعت عمر بیشتر و باتری بزرگتر، قادر به تحمل آزمایشات بیشتر بدون خاموشی است. شما می‌توانید با خرید آیفون ۷ تا ۴۰ ساعت به‌صورت بی‌سیم و مداوم با آن موسیقی گوش دهید، ولی در صورتیکه انتخاب خود را به آیفون ۷ پلاس تغییر دهید این میزان به ۶۰ ساعت افزایش می‌یابد که البته این قضیه در مورد مکالمه برپایه ۳G نیز صادق است و آیفون ۷ پلاس با ۲۱ ساعت نسبت به ۱۴ ساعت آیفون ۷ شما را بیشتر همراهی خواهد کرد.

y1

در بقیه زمینه‌ها مانند مرور وب یا پخش ویدیو این تفاوت بسیار کم می‌شود، برای مثال آیفون ۷ پلاس با ۱ ساعت شارژدهی بیشتر نسبت به مدل کوچکتر تا ۱۳ ساعت مرورگری با LTE را پاسخگو خواهد بود، این اختلاف ۱ ساعته در پخش ویدیو نیز ثابت باقی می‌ماند و آیفون ۷ قادر به همراهی کاربر تا ۱۳ ساعت است. با مشاهده جدول بالا متوجه بهبود شارژدهی باتری آیفون ۷ خواهید شد ولی متاسفانه در این جدول خبری از تکنولوژی شارژ سریع نیست. آیفون‌های گذشته تقریبا دو برابر زمان بیشتری را نسبت به رقیبان اندرویدی برای شارژ کامل خود طلب می‌کردند که به‌نظر می‌رسد این رویه دوباره تکرار شود. برخی ادعا می‌کنند که شارژ سریع به سلول‌های باتری آسیب وارد می‌کند، بنابراین ما کنجکاو هستیم تا جواب اپل را برای عدم وجود این ویژگی مناسب بشنویم.

display-hero-large

2 در مورد “همه چیز در رابطه با میزان شارژدهی باتری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس”

  1. خبری از تکنولوژی شارژ سریع نیست..یعنی ۳ ساعت واسه فول شارژ شدنشون باید صرف کرد ..اصلا ارزش خرید نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH