۶ هدفون وایرلس پیشنهادی برای آی‌فون ۷ را بشناسید!

همان‌طور که می‌دانید اپل در جدیدترین نسل از آی‌فون، استاندارد جک ۳.۵ میلی‌‌متر هدفون را حذف کرده است، اقدامی که پیش‌تر از کمپانی‌های موتورولا و یکی دو کمپانی چینی مانند LeEco دیده شد و تا به حال انتقادهای بسیاری را هم به دنبال داشته است. اما یکی از راه‌هایی که جایگزین استفاده از این درگاه شده است، استفاده از هدفون‌ها و ایرپادهای بلوتوث است. ما هم در این مطلب قصد داریم تا شما را با شش نمونه از بهترین هدفون‌های وایرلس مناسب برای آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس، آشنا کنیم:

۱. ایرباد وایرلس Jaybird freedom

۱۴۷۳۴۳۷۱۷۰-syn-pop-1473430048-gallery-1466105238-jaybird-freedom-blue

این ایرباد برای افرادی که فعالیت زیادی دارند مناسب است. علاوه بر کیفیت بالا و وزن کم این ایربادها، استفاده از آن‌ بسیار راحت است و به لطف ساختار فلزی به کار گرفته شده، ظاهر آن زیباتر از همیشه شده است. قیمت جهانی این ایربادها ۲۰۰ دلار است.

۲. Jabra Sport Pulse

۱۴۷۳۴۳۷۱۷۱-syn-pop-1473430253-gallery-1460044265-jabra-sport-pulse-wireless-earbuds

این هندزفری بیشتر برای ورزش‌کاران در نظر گرفته شده است؛ صدای با کیفیت، ساختار مناسب، قابلیت ضد آب بودن، جای گیری راحت در گوش و یک سنسور کنترل ضربان قلب داخلی از ویژگی‌های این دستگاه است. برای کنترل بهتر موزیک و لذت بیشتر از این هندزفری می‌توانید اپلیکیشن مخصوص آن را در گوشی خود اجرا کنید. قیمت این هندزفری ۱۳۰ دلار است.

۳. هدفون وایرلس Skullcandy Grind

۱۴۷۳۴۳۷۱۷۱-syn-pop-1473430367-gallery-1466022320-skullcandy-grind-wireless

این هدفون وایرلس ظاهر متفاوتی دارد و با توجه به قیمت ۷۳ دلاری ‌خود، کیفیت صدای بسیار خوبی را ارایه می‌دهد. کیفیت ساخت و استحکام بدنه این هدفون بسیار خوب است و پدهایی که روی گوش قرار می‌گیرند کاملا نرم و مناسب هستند و در نهایت باید به باتری اشاره کرد که با یک بار شارژ تا ۱۲ ساعت توانایی پخش موزیک دارد.

۴. هدفون وایرلس Bose QuietComfort 35

۱۴۷۳۴۳۷۱۷۳-syn-pop-1473430436-gallery-1466023514-bose-quietcomfort-35-silver

محصولات سری QuietComfort که توسط Bose تولید می‌شوند از استاندارد بالایی برخوردارند، به ویژه در حذف نویز و صدای محیط و این شرکت تمام توان خود را برای ارایه بالاترین کیفیت در جدیدترین مدل خود، QuietComfort 35، به کار گرفته است. جای گیری راحت و مناسب روی گوش، طراحی زیبا و بدنه براق و صیقلی، عمر باتری طولانی، میزان صدای تنظیم شده و کلیدهای کنترل از مزیت‌های این هدفون است. این هدفون قابلیت اتصال به دیگر دستگاه‌ها از طریق کابل AUX دارد، همچنین یکی از بهترین هدفون‌های بازار در زمینه حذف نویز و صداهای مزاحم است؛ تمام این ویژگی‌ها این هدفون ۳۴۹ دلاری را به یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها تبدیل کرده است.

۵. هدفون وایرلس اسپورت Urbanears Hellas Rush

۱۴۷۳۴۳۷۱۷۳-syn-pop-1473430510-gallery-1470933052-urbanears-sport-headphones

این هدفون وایرلس با پدهای نرم و بزرگ، به راحتی روی گوش جای می‌گیرد و کنترل آن بسیار راحت است. پدها و قسمت اسفنجی که بالای سر قرار می‌گیرد قابل شست و شو هستند و می توانید آن‌ها را در ماشین لباس‌شویی و به همراه سایر لباس بشویید و نگران خراب شدن بافت آن‌ها نباشید. قیمت این هدفون ۱۱۹ دلار است.

۶. سامسونگ Gear IconX

۱۴۷۳۴۳۷۱۷۵-syn-pop-1473430709-gallery-1470933070-samsung-gear-iconx

آخرین محصول این لیست ساخت رقیب دیرینه اپل است. ایرباده‌های Gear IconX سامسونگ یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار هستند که شما را از شر کابل‌ها و پیچ و تاب‌های سیم هندزفری راحت می‌کنند. علاوه بر کیفیت صدای مناسب، این ایربادها مجهز به یک لایه ضد ضربه هستند و می‌توانید آن‌ها را در کیس مخصوص‌شان قرار داده و بدون نگرانی از گم شدن‌ همه جا با خود به همراه داشته باشید. اما نکته مهم درباره این محصول سامسونگ این است که می‌توان از آن به عنوان یک MP3 Player مستقل هم استفاده کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این ایربادها ۲۰۰ دلار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH