با حذف این دو برنامه، گوشی اندرویدی شما دیگر ردیابی نخواهد شد!

به نظر می‌رسد که شرکت گوگل تمایل بسیار زیادی دارد تا مکان شما بر روی نقشه را بداند و از آن استفاده‌های متعددی بکند. کاربران بسیار زیادی از عمر باتری کم در نسخه جدید اندروید ابراز نارضایتی کرده‌اند. بسیاری از آن‌ها، انگشت اتهام خود را سمت گوگل‌پلی (فروشگاه نرم‌افزاری گوگل) گرفته‌اند.

این اپلیکیشن مدام در حال چک کردن مکان دستگاه شماست. به این ترتیب، همواره محل‌تان روی نقشه شناسایی شده و اپلیکیشن‌های متناسب با منطقه شما نمایش داده می‌شود و تا زمانی که کلیه تنظیمات مربوط به مکان‌یابی را غیر فعال نکنید، این کار ادامه پیدا می‌کند.

شما می‌توانید دسترسی گوگل‌پلی به مکان شما بر روی نقشه را با رفتن به Settings>Apps>Google Play Store>Permissions غیر فعال نمایید. اما این پایان ماجرا نیست و بایستی سرویس مکان‌یابی را برای تمامی اپلیکیشن‌ها غیر فعال کنید تا جلوی دسترسی گوگل‌پلی به مکان شما بر روی نقشه را بگیرید. این موضوع بسیار ناراحت کننده به نظر می‌رسد؛ چرا که بین همه چیز و یا هیچ چیز باید یکی را انتخاب نمایید.

فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی، اطلاعات شما بر روی نقشه را مستقیما به گوگل ارسال می‌کند و مسلما این شرکت، نمی‌خواهد شما این گزینه را خاموش کنید! دیگر برنامه هم گوگل مپ است که قاعدتا وابسته به مکان یابی بوده و برای عدم مکان یابی شما توسط گوگل، بایستی آن را نیز غیر فعال سازید!

4 در مورد “با حذف این دو برنامه، گوشی اندرویدی شما دیگر ردیابی نخواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH