با این لباس شما احساس حضور واقعی در بازی کامپیوتری را پیدا می‌کنید!

واقعیت مجازی یکی از جالب‌ترین و پرطرفدارترین فناوری‌های چند سال اخیر است که توجه اکثر شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری را به خود جلب کرده است. اما با تمام محاسن و جذابیت‌هایش، هیچ‌گاه کاملا حسی واقعی را به شما القا نمی‌کند و یکی از مهم‌ترین حواس پنج گانه را که حس لامسه است، چندان درگیر نکرده است.

دانشجویان دانشکده هنر کالج سلطنتی لندن قصد دارند تا با Skinterface حس لامسه را بیشتر درگیر کنند. گرچه این تیم از لحاظ مالی چندان پشتیبانی نشده‌اند، اما فناوری به کار گرفته شده در نمونه اولیه این لباس هیجان انگیز است. تیم توسعه دهنده Skinterface به شما قول می‌دهند که غرق شدن در واقعیت مجازی را به طور کامل تجربه خواهید کرد و این به لطف پوششی است که با محرک‌ها -اجزایی که با حرکت امواج الکترونیکی در خود باعث حرکت می‌شوند- همراه است.

این محرک‌ها، موج‌های مرتعش صوتی را به وسیله آهنربا در سراسر این لباس منتقل می‌کنند که به کاربر حس این که واقعا چیزی را در محیط مجازی لمس می‌کند، خواهد داد.

skinterface1-650-80

هر کدام از این محرک‌های موجود در لباس با رنگ‌ها کد گذاری شدند، بنابراین دوربین‌های سه‌بعدی می‌توانند حرکات بدن و اشکالی را که بر اساس این حرکات خاموش و روشن می‌شوند، ثبت کنند. بر اساس اعلام تیم توسعه دهنده، کسانی که در طول چند ماه گذشته این لباس را در رویدادهای مختلف امتحان کرده‌اند، بیشترین استفاده مربوط به بازی و گیمینگ بوده است اما متوجه شدیم که می‌توان از این لباس به عنوان ابزاری برای مطالعات پزشکی هم استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH