پیام‌رسان Allo گوگل احتمالا این هفته عرضه می‌شود

گوگل در کنفرانس سالانه خود خبر از دو اپلیکیشن جدید داد. Duo اپلیکیشن چت ویدئویی بود که تقریبا یک ماه پیش عرضه شد. از آن زمان کاربران در انتظار پیام‌رسان Allo بوده‌اند. اما این انتظار احتمالا رو به پایان است، چون بر اساس گفته‌ افشاگر مشهور، ایوان بلاس، Allo این هفته عرضه می‌شود.

همانطور هم که قبلا گفته شد، Allo یک اپلیکیشن پیام رسان است. اما چه چیزی Allo را به اپلیکیشنی متفاوت تبدیل می‌کند؟ بنابر گفته‌های گوگل، این اپلیکیشن، هوشمندتر بوده و همراه با دستیار شخصی Google Assistant عرضه می‌شود. این بدان معناست که کاربران علاوه بر چت با دوستان، کارهای دیگری نیز می‌توانند انجام دهند. به عنوان مثال، کاربران قادرند که در رستوران‌ها غذا سفارش بدهند. همچنین اطلاعات و مکان‌ها را جستجو کنند. مزیت Allo این است که هر کسی که شماره تلفن شما را داشته باشد، می‌تواند با شما تماس بگیرد و نیازی نیست که اکانت گوگل داشته باشید.

از ویژگی‌های دیگر این پیام رسان می‌توان به استیکرهای جذاب اشاره کرد. برخی از این ویژگی‌ها جدید نیستند و در دیگر اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگر همچون تلگرام دیده می‌شوند، اما اگر از علاقه‌مندان به گوگل و محصولاتش هستید و دوست ندارید اپلیکیشن‌های دیگر را امتحان کنید، Allo انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH