احتمال فروش کمتر آی‌فون ۷ نسبت به آی‌فون ۶S

براساس گزارشات اعلام شده از میزان پیش‌فروش آی‌فون ۷ و خوشحالی زیاد اپراتورهای مخابراتی، نباید هیچ نگرانی برای تعداد آی‌فون‌های جدید فروخته شده داشته باشیم، ولی صبر کنید؛ چراکه براساس گفته تحلیلگران این خوشحالی به پایان خود نزدیک است. به‌نظر می‌رسد که فروش دستگاه‌های جدید با کاهش ۲۵ درصدی نسبت به سال پیش مواجه گردند و حال تحلیلگر ارشد KGI، آقای Ming-Chi Kuo، به سایت AppleInsider گفته که انتظار ندارد فروش آی‌فون ۷ در حد آی‌فون ۶S باشد. باتوجه به این موضوع که Kuo شهرت زیادی برای پیش‌بینی و شایعات مرتبط با شرکت اپل دارد، سخن او را باید با کمی شک قبول کرد.

این شرکت در قبل پیش‌بینی کرده بود که اپل قادر به فروش ۷۰ الی ۷۵ میلیون دستگاه آی‌فون ۷ و ۷ پلاس است که البته این افزایش ناشی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ و انفجارهای آن است. بنابراین محصول جدید اپل ویژگی‌های جدید زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و بیشتر به بدشانسی سامسونگ دل بسته است.

اوایل امسال اپل در طی گزارشی از کاهش فروش آی‌فون برای اولین‌بار از تاریخ معرفی آن، خبر داد. به‌علت اشباع شدن بازار گوشی‌های هوشمند و عدم تغییر طراحی توسط اپل نباید از این گزارشات متعحب شویم، شاید اپل با معرفی یک آی‌فون انقلابی در سال ۲۰۱۷ دوباره تمامی معادلات را بهم بریزد ولی در حال حاضر چنین انتظاری را از این شرکت کوپرتینویی نداشته باشید.

iphone-7-7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH