شارپ در حال مذاکره با اپل برای تولید نمایشگر آی‌فون‌های ۲۰۱۷ است

هرچند که کم‌تر از یک ماه از معرفی آی‌فون‌های ۷ و ۷ پلاس گذشته است اما شایعات برای نسخه آینده این محصول محبوب در حال شکل‌گیری هستند. اخیرا اخباری منتشر شده است که بیان می‌کند اپل برای تامین نمایشگرهای مورد نیاز خود برای آی‌فون ۲۰۱۷ در حال مذاکره با شارپ است. پیش‌تر گفته می‌شد آی‌فون‌های سال ۲۰۱۷ از نمایشگرهای OLED بهره می‌برند بنابراین می‌توان انتظار داشت شارپ بخش عمده‌ای از این نوع نمایشگر را برای اپل به تولید برساند.

با توجه به گزارش بلومبرگ شارپ و اپل در حال مذاکره هستند تا تولید بخشی از نمایشگرهای OLED مورد نیاز آی‌فون به دست شارپ سپرده شود. البته این گزارش مشخص نمی‌کند که شارپ تولید کننده اصلی نمایشگرها خواهد بود یا خیر؟ به طور معمول اپل از دو کمپانی در زمینه نمایشگر کمک می‌گیرد اما هنوز مشخص نشده این رسم پا بر جا خواهد ماند یا کوپرتینویی‌ها از دیگر کمپانی‌ها نظیر سامسونگ، ال‌جی یا Japan Display نیز کمک خواهد گرفت.

اگر شایعات به حقیقت بپیوندند آی‌فون ۲۰۱۷ اولین نسل از این خانواده خواهد بود که به نمایشگر اولد مجهز می‌شود. در حال حاضر اپل‌واچ تنها محصول این کمپانی است که از نمایشگر اولد بهره می‌برد، البته مطابق شایعات می‌بایست منتظر استفاده از این نوع نمایشگر در مک‌بوک پرو جدید هم باشیم.

با این حال همه اخبار منتشر شده در حکم شایعه هستند. گفته می‌شود آی‌فون ۸ تغییرات گسترده‌ای را به نسبت نسل‌های قبلی خواهد داشت و حداقل در بخش طراحی تغییرات زیادی را به خود می‌بیند. شایعات می‌گویند آی‌فون ۸ به بدنه‌ای شیشه‌ای مجهز می‌شود که در حاشیه آن از فلز استفاده شده است. هم‌چنین به احتمال زیاد دکمه هوم حذف خواهد شد و جای آن‌ را یک دکمه مجازی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH