چین عدم فراخوان سامسونگ برای جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ از این کشور را گستاخانه خواند!

همان‌طور که تا به حال شنیده‌اید، با توجه به مشکلات مربوط به باتری گلکسی نوت ۷ و انفجارهای این گوشی، سامسونگ طی فراخوانی اقدام به جمع‌‌‌آوری این گوشی از بازارها و از کاربران نمود، اما اعلام شد که مدل‌هایی که در کشور چین فروخته شده‌اند از باتری ساخت یک کمپانی چینی در آن‌ها استفاده شده و احتمال انفجار مدل‌‌های موجود در چین وجود ندارد. مدتی بعد سامسونگ اعلام کرد که برخی از مدل‌ها که به عنوان نمونه اولیه وارد چین شده بودند دچار مشکلاتی شده‌اند.

اما حال به نظر می‌رسد که این رفتار سامسونگ و عدم ارایه فراخوان برای مدل‌های معیوب گلکسی نوت ۷، دل چینی‌ها را آزرده و اخیرا تلویزیون دولتی چین، CCTV، با انتقاد به سامسونگ مدعی شده که رفتار این کمپانی کاملا گستاخانه بوده و حتی رفتار شرکت کره‌ای را به سیاست تبعیض آمیزی تفسیر کرده که باعث نارضایتی مشتریان چینی شده است.

ظاهرا ناراحتی چینی‌ها زمانی بیشتر شده که ویدیو عذرخواهی سامسونگ از مشتریان آمریکایی در CCTV پخش شده بود، اما در چین صرفا به انتشار یک بیانیه مختصر اکتفا کرده است که اکثر گوشی‌ها نیاز به تعویض ندارند. این طور که به نظر می‌رسد رفتار تبعیض آمیز سامسونگ و انتقادهای مردم چین،‌ آینده این برند را در بزرگ‌ترین بازار موبایل دنیا تحت تاثیر قرار می‌دهد و این فرصتی بسیار عالی برای برندهای بومی مانند اوپو، شیائومی، هوآوی و … خواهد بود تا قلمرو خود را گسترش دهند.

سامسونگ هنوز واکنشی به ادعای CCTV مبنی بر رفتار گستاخانه و تبعیض آمیز این شرکت در قبال مردم چین نشان نداده است.

galaxy-note7_design-phone2_l

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH