مدل‌ جدید گلکسی نوت ۷ در دو روز ۳۰ هزار دستگاه فروش را در کره جنوبی به ثبت رساند!

گلکسی نوت ۷ که مدتی قبل معرفی شد، قرار بود بهترین گوشی ساخته شده تا به این تاریخ توسط سامسونگ باشد و رکورد جدیدی در میزان فروش ثبت کند، اما با انفجارهای پی در پی و حواشی زیادی که پیرامون آن به راه افتاد و پس از آن جمع‌آوری ۲.۵ میلیون دستگاه از این گوشی در سطح جهانی، حتی سامسونگ را متحمل ضرر هم کرد. اما در روز اول اکتبر فروش نسخه‌های جدید و بی‌نقص این گوشی دوباره در کره آغاز شد.

پس از سرگیری فروش این دستگاه، سامسونگ در نظر داشت تا در طول آخر هفته (شنبه و یکشنبه، ۱۰ و ۱۱ مهر) ۳۰ هزار عدد گلکسی نوت ۷ را به فروش برساند. البته بخش عمده‌ای از این تعداد مربوط است به پیش فروش این گوشی پیش از ماجرای فراخوان که با توجه به فراخوان و جمع‌آوری گوشی‌ها، سامسونگ نتوانسته بود آن‌ها را تحویل مشتریان دهد. اما فروش ۱۰ هزار عدد از این گوشی تنها در یک روز باز هم جای تعجب دارد و در صنعت گوشی‌های هوشمند اتفاق نادری است.

نسخه‌های جدیدی که در حال حاضر در کره جنوبی به فروش می‌رسند، از همان مشخصات بهره می‌برند ولی باتری‌های آن‌ها دیگر مشکلات گذشته را نداشته و در این نسخه‌ها نمایشگر وضعیت باتری به رنگ سبز است، در حالی که در نسخه‌های معیوب این رنگ سفید بود.

galaxy-note7_curve_phone

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH