بنچ‌مارک‌ها از تست اندروید نوقا ۷.۰ بر روی ال‌جی G3 خبر می‌دهند!

ال‌جی ‌G3 پرچم‌دار سال ۲۰۱۴ این شرکت کره‌ای بود که توانست با ظاهر و مشخصات جالب و جدید بسیاری از کاربران را جذب خود کند. هنوز هم با وجود گذشت دو سال از معرفی این گوشی هوشمند، کاربران زیادی به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده می‌کنند. ال‌جی هم به خوبی از این موضوع آگاه شده و در تلاش است تا پاسخ شایسته‌ای به این کاربران وفادار در سراسر دنیا بدهد. اخیرا در لیستی که در یکی از بنچ‌مارک‌ها دیده شده ال‌جی در حال تست اندروید نوقا ۷.۰ بر روی این گوشی است.

در زمان عرضه G3، این گوشی با اندروید کیت‌کت ۴.۴.۲ عرضه شد و پس از آن به روز رسانی‌های اندروید لالی‌پاپ ۵.۰ و ۵.۱ و اندروید مارشملو ۶.۰ را دریافت کرده است و به احتمال زیاد در آینده نزدیک چهارمین به‌روز‌رسانی بزرگ خود را دریافت خواهد کرد.

در پایگاه Geekbench امتیاز بخش تک هسته‌ای دستگاه ۹۲۹ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز آن ۲۹۷۷ اعلام شد. با این امتیازات به نظر می‌رسد علی‌رغم سخت افزاری که متعلق به دو سال پیش است، این گوشی به خوبی از پس اجرای اندروید نوقا برمی‌آید. در ادامه مروری داشته باشیم بر مشخصات ال‌جی G3:

ال‌جی G3 اولین گوشی بود که به صورت تجاری و در سطح جهانی از صفحه نمایش QHD استفاده کرد، ابعاد این صفحه نمایش برابر با ۵.۵ اینچ است. در این گوشی از چیپ اسنپدراگون ۸۰۱ با چهار هسته و فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز، پردازشگر ادرنو ۳۳۰، رم ۲ گیگابایتی برای نسخه با حافظه ۱۶ گیگابایت و رم ۳ گیگابایتی برای نسخه با حافظه ۳۲ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز بود و برای اولین بار در آن از فوکوس لیزری استفاده شد و دوربین سلفی ۲.۱ مگاپیکسلی استفاده شده است.

LG-G3-retail-box-and-the-new-LG-Health-app-leak-out (6)

1 در مورد “بنچ‌مارک‌ها از تست اندروید نوقا ۷.۰ بر روی ال‌جی G3 خبر می‌دهند!”

  1. مگه نگفته بودن که اندروید ۷ روی اسنپدراگون ۸۰۱ جواب نمیده???
    اگه این طور باشه پس باید برای s5 هم جواب بده…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH