انتشار تیزری از بازی جدید راک استار؛ آیا نسخه جدید Red Dead Redemption در راه است؟!

بزرگ‌ترین بازی راک استار را می‌توان Grand Theft Auto یا همان GTA نامید، گرچه این شرکت بازی‌های مشهور دیگری را هم تولید می‌کند، مانند Max Payne و Red Dead Redemption که نه به اندازه GTA ولی بسیار معروف و محبوب هستند. تیزری که امروز صبح در بلاگ این کمپانی و شبکه‌های اجتماعی‌اش منتشر شده، خبر از بازی جدیدی از راک استار می‌دهد. اما مفهوم آن چیست؟

اول از همه این مفهوم را می‌رساند که با معرفی یک بازی جدید روبرو هستیم که مطمئنا GTA بعدی نیست، بنابر آن چه قبلا اعلام شده بود نسخه بعدی این بازی در سال ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود. بیشترین احتمال این است که این بازی دنباله Red Dead Redemption خواهد بود که مدت زیادی است گیمرها را چشم به راه گذاشته است. این لوگوی قرمز تصویر محوی را در پشت خود نشان می‌دهد که با توجه به ترکیب رنگ و تصویر محو شده می‌توان حدس زد که قرار است دنیای وسترن برای ما تداعی شود. گرچه راک استار اطلاعاتی در این باره به اشتراک نگذاشته است، اما با توجه به تصاویری که مدتی پیش افشا شده بود و سنت سابق این شرکت، می‌توان گمان‌هایی درباره این بازی جدید داشت.

rockstar_reddeadtease

اولین و مهم‌ترین این شواهد تصویری از یک نقشه است که در ماه آوریل منتشر شده بود و گفته می‌شد مربوط به Red Dead Redemption 2 است. با توجه به ویژگی‌های نسخه قبلی و با توجه به خود این نقشه می‌توان گفت که نسخه دوم این بازی در راه است، البته با داستانی که اتفاقات پیش از نسخه قبلی را روایت می‌کند.

نسخه قبلی این بازی به قدری محبوب بود که توانست در آگوست ۲۰۱۵ بیش از ۱۴ میلیون بفروشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH