مشخصات اسمارت‌فون بالارده ویندوزی آلکاتل توسط T-Mobile منتشر شد!

درحالی که ساعاتی پیش مایکروسافت کنفرانس مطبوعاتی خود در نیویورک را برگزار کرد، اپراتور T-Mobile از یک اسمارت‌فون مجهز به ویندوز ۱۰ و با تکیه بر واقعیت مجازی پرده برداشت. این اپراتور اطلاعات اسمارت‌فون بالارده آلکاتل با نام Idol 4S را در وب‌سایت خود منتشر کرده است اما امکان خرید هنوز وجود ندارد. در واقع این اسمارت‌فون با برچسب به زودی در وب‌سایت این اپراتور قرار گرفته است.

سخت افزار به کار رفته در Idol 4S نشان می‌دهد با اسمارت‌فونی بالارده روبه‌رو هستیم، نمایشگر این اسمارت‌فون ۵.۵ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌دی است، در بخش جلویی و پشتی این اسمارت‌فون از شیشه ۲.۵D استفاده شده است. از دیگر مشخصات این بالارده می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته ۲.۵ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در بخش دوربین Idol 4S می‌توانیم به یک سنسور ۲۱ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مشاهده کنیم که از جمله امکانات آن می‌توان به سیستم تشخیص فاز خودکار و فلش دوگانه اشاره کرد. دوربین سلفی این اسمارت‌فون ۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند گزینه خوبی برای سلفی دوستان باشد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط T-Mobile باتری مورد استفاده در آلکاتل Idol 4S توانایی شارژدهی ۱۳ ساعته هنگام مکالمه و ۱۷.۵ روز استندبای را دارد. این گوشی هوشمند از USB نوع C و شبکه ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. آلکاتل یک عینک واقعیت مجازی را با Idol 4S همراه کرده است تا کاربران لذت را با استفاده از بازی‌ها واقعیت مجازی و ویدیوهای ۳۶۰ تجربه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH