سامسونگ گلکسی A5 2017 گواهی بلوتوث را دریافت کرد

تقریبا یک هفته پیش بود که خبر دریافت گواهی WiFi توسط گلکسی A5 2017 منتشر شد، حالا خبرها حاکی از آن هستند که این اسمارت‌فون توانسته گواهی (Bluetooth SIG (Special Interest Group را نیز دریافت کند. این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-A520F شناخته می‌شود و از نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

سامسونگ در این مدل از چیپست اگزینوس ۷۸۸۰ استفاده کرده است، این چیپست شامل پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۸۸ گیگاهرتر و پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP4 می‌شود. حافظه اجرایی (رم) مورد استفاده در گلکسی A5 2017، سه گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه داخلی این اسمارت‌فون ۱۶ گیگابایت خواهد بود.

دوربین اصلی گلکسی A5 2017 با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل تصویربرداری خواهد کرد اما اطلاعاتی از سنسور به‌کار رفته به عنوان دوربین سلفی این اسمارت‌فون وجود ندارد. گلکسی A7 2015 به صورت پیش‌فرض با اندروید ۶.۰.۱ عرضه می‌شود و بنابر اخبار منتشر شده مجهز به پورت USB نوع C خواهد بود. در رابطه با طراحی گلکسی A5 2017، گفته می‌شود کلاس طراحی هم‌چون گلکسی S7 خواهد بود اما انحنای گوشه‌ها کمی بیش‌تر است، هم‌چنین بدنه اصلی این اسمارت‌فون هم‌چون پرچم‌داران سامسونگ از فلز و شیشه ساخته می‌شود.

با کسب گواهی‌نامه بلوتوث و WiFi پیش‌بینی می‌شود تا زمان معرفی رسمی این دستگاه مدت زیادی باقی نمانده باشد، با این حال باید منتظر ماند تا گلکسی A7 2015 بتواند تاییدیه FCC ایالات متحده آمریکا و هم‌چنین TENAA چین را دریافت کند.

siggy

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH