گوگل مرورگر کروم را بر روی ویندوز، ۱۵ درصد سریع‌تر می‌کند

بالاخره کمپانی گوگل تصمیم گرفته است تا مرورگرش را بر روی ویندوز سریع‌‌ترو قابل اعتمادتر بکند. این خبر بر روی وبلاگ خود کمپانی گوگل منتشر شد که از این به بعد گوگل کروم ۱۵ درصد سریع‌تر بر روی ویندوز عمل خواهد کرد.

البته این موضوع می‌تواند به دلیل بهینه سازی‌های انجام شده مایکروسافت بر روی ویندوز باشد. به هر حال با تمامی این اقدامات سرعت باز شدن برنامه گوگل کروم تا ۱۶.۸ درصد، باز شدن تب جدید و بارگذاری آن تا ۱۴.۸ درصد و بارگذاری صفحات وب تا ۵.۹ درصد افزایش داشته است. این میزان افزایش سرعت در این برنامه بسیار قابل توجه بوده و بهتر است با بروزرسانی کروم این افزایش سرعت را تجربه کنید.

این تنها گوگل نیست که بر روی عملکرد مرورگر خودش کار کرده است. مایکروسافت هم اقداماتی را برای بهبود عملکرد مرورگر Edge انجام داده است که همین موضوع باعث شده تا این مرورگر به یکی از سریع‌ترین‌ها در این زمینه تبدیل شود.

اقدامات گوگل برای کروم تنها شامل افزایش سرعت نبوده و بهبود عملکرد از سری کار‌هایی است که این کمپانی برای این برنامه انجام داده است. بعنوان مثال مصرف باتری گوگل کروم به نسبت قبل بسیار کم‌تر شده و همچنین در آینده هم میزان حافظه اشغالی توسط این برنامه کاهش خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH