گیم‌لافت آسفالت Xtreme را برای اندروید و iOS عرضه کرد

گیم لافت به تازگی تیزرهایی را از بازی مسابقات ماشین سواری معروف خود با نام آسفالت Xtreme منتشر کرده است و مدت کوتاهی است که این بازی در پلی‌ استور گوگل و برای کشورهای محدودی در دسترس قرار گرفته. در طول ماه گذشته گیم لافت مشغول رفع نواقص و باگ‌های این نسخه از آسفالت بود تا بهترین تجربه را برای کاربران ارائه کند و امروز این توسعه دهنده فرانسوی نسخه جدید آسفالت را به طور عمومی عرضه کرد.

حالا آسفالت Xtreme برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. این بازی دارای ۳۵ خودرو غول پیکر شامل Buggy، پیک‌آپ، رالی، SUV و کامیون است. البته ۷ خودرو از این ۳۵ مدل، ماشین‌های آف رود هستند که تجربه کاملا متفاوتی از بازی را به کاربر عرضه می‌کنند.

برندهای معروف دنیای خودروها مانند جیپ، فورد، مرسدس، Predator، دوج، شورولت و برخی برندهای تولید کننده ماشین‌های آف رود در این بازی حضور دارند. همچنین می‌توانید در مسیرهایی عجیب و غریب از سرتاسر دنیا به مسابقه بپردازید. قابلیت‌های شخصی سازی زیادی هم برای گیمرها در نظر گرفته شده است که برخی از آن‌ها هم‌زمان با معرفی نسخه جدید بازی معرفی شده‌اند.

آسفالت Xtreme دارای ۵ مود مختلف برای بازی است، مانند زمان محدود، بیش از ۵۰۰ چالش، حداقل ۴۰۰ رویداد و برخی مودهای دیگر که گیم لافت قول داده در آینده اضافه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH