اپل پتنتی برای ساخت هدست واقعیت مجازی به ثبت رساند!

اپل پتنتی برای ساخت هدست واقعیت مجازی در دفتر ثبت پتنت ایالات متحده به ثبت رساند. این هدست واقعیت مجازی با اسمارت‌فون کار می‌کند و مستقل نیست. در این نوع هدست‌ها، اسمارت‌فون خود را درون هدست قرار می‌دهید و از تجربه واقعیت مجازی لذت می‌برید.

این هدست شامل لنزها، تاچ‌پد، سنسور مجاورت، دکمه‌های هوم و برگشت و یک چرخ برای زوم کردن است. زمانی که گوشی را وارد کنید،‌ گوشی تاچ‌پد و دکمه‌ها را کنترل می‌کند. صدا از اسپیکر گوشی خارج می‌شود. طراحی این هدست به گونه‌ای است که تنها گوشی‌هایی می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند که نمایشگر کوچکی داشته باشند.

گوشی استفاده شده دارای هدفون درونی است و از طریق دسته‌های هدست صدا را منتقل می‌کند. برای جلوگیری از افتادن هدست،‌ بندی در پشت آن قرار دارد. پورت‌ها و جک‌های مختلف به شما این اجازه را می‌دهند که دستگاه‌های مختلفی را به آن متصل کنید و دکمه‌ها به شما کمک می‌کنند که صدا، تصویر و … را کنترل کنید. پرسسورها، سنسورها، مدار حافظه و باتری در زیر لنزها قرار می‌گیرند. در تصویر‌های پتنت، حتی یک کنترلر نیز دیده می‌شود.

اپل در زمینه واقعیت مجازی از رقبای خود بسیار عقب افتاده است. به عنوان مثال، سامسونگ Gear VR نیز هدستی مشابه این پتنت است، اما بیش از یکسال است که در بازار وجود دارد.

apple-patents-a-vr-headset-to-connect-to-a-smartphone

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH