ایسوس اولین اسمارت‌فون مبتنی بر پروژه تانگوی خودش را معرفی می‌کند

ایسوس در حال کار بر روی یک اسمارت‌فون واقعیت افزوده است که از پلتفرم تانگوی گوگل بهره می‌گیرد، این اسمارت‌فون در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد. این موضوع را Jerry Shen مدیرعامل ایسوس در گفتگوی خود با دیجیتایمز اعلام کرده است.

اسمارت‌فون آینده ایسوس با نام ZenFone AR شناخته می‌شود که مهم‌ترین ویژگی آن پشتیبانی از پلتفرم واقعیت افزوده گوگل تانگو است. این اسمارت‌فون سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود و بنابر گفته‌های مدیرعامل ایسوس قیمتی رقابتی خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات بیش‌تری از این اسمارت‌فون وجود ندارد اما با توجه به اینکه ZenFone AR مبتنی بر پروژه تانگو است، می‌توان حدس زد که سخت‌افزاری قدرتمند خواهد داشت و از انواع سنسورها به منظور تهیه نقشه سه بعدی از محیط بهره می‌برد.

از آن‌جایی که لنوو Phab 2 Pro به عنوان اولین اسمارت‌فون مبتنی بر پروژه تانگو است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم ZenFone AR به چهار گیگابایت رم و نمایشگر ۲K و یا حتی ۴K مجهز شده باشد. ایسوس هم‌چنین قصد دارد خانوداه زنفون خود را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ با معرفی چند مدل جدید گسترش دهد. این کمپانی هم‌چنین در سه ماهه سوم ۲۰۱۷ از چند دیوایس مبتنی بر VR رونمایی خواهد کرد که البته این‌بار تلفن همراه نخواهد بود. در واقع دستگاه‌های مبتنی بر VR که شامل سنسور، دوربین و دیگر سخت‌افزارها در برنامه سال آینده ایسوس قرار دارند. Jerry Shen اعلام کرده است که هدست VR ایسوس با هدست‌هایی که تاکنون معرفی شده است هم‌چون HTC Vive یا Oculus Rift کاملا متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH