مایکروسافت بزرگ‌ترین خرید انرژی بادی خود را انجام داد

مایکروسافت با امضای دو قرارداد بزرگترین خرید انرژی بادی خود را انجام داد. مجموع این دو قرار‌داد، ۲۳۷ مگاوات الکتریسیته از انرژی بادی تولید می‌کنند. این دو قرارداد مجموع سرمایه‌گذاری مایکروسافت را به بیش از ۵۰۰ مگاوات می‌رساند.

برد اسمیت مدیر حقوقی مایکروسافت می‌گوید:

مایکروسافت متعهد است که رایانش ابری مسئولی داشته باشد و این قراردادها پیشرفت ما را در ایجاد تنوع در منابع انرژی مراکز داده نشان می‌دهد. تعهد ما چیزی فراتر از سبزتر کردن عملیاتمان خواهد بود.

مایکروسافت با Allianz Risk Transfer برای مدیریت هزینه انرژی در بلندمدت قرارداد بسته و نیروگاه ۱۷۸ مگاواتی Bloom Wind را در کانزاس خریداری کرده است. این نیروگاه از تکنولوژی جدیدی استفاده کرده و مایکروسافت اولین خریدار این تکنولوژیست. کارستن برلاژ از Allianz Risk Transfer می‌گوید:‌

برای سرمایه‌گذاران مهم است که درآمد ثابت و بلندمدت داشته باشند و تکنولوژی ما همچنین کاری می‌کند. ما برای همکاری با مایکروسافت در این پروژه پیش‌رو هیجان‌زده هستیم.

همچنین مایکروسافت با شرکت Black Hills نیز قرارداد بسته تا از نیروگاه‌های بادی آنها در مرکز داده خود مستقر در وایومینگ استفاده کند. دیوید امری مدیرعامل Black Hills می‌گوید:

همکاری طولانی‌مدت ما با مایکروسافت به این قرارداد منجر شده است. ما مفتخریم که همکار و پشتیبان آنها در استفاده از انرژی بادی برای مراکز داده‌هایشان هستیم و چشم‌اندازی طولانی‌مدت در این زمینه داریم.

مایکروسافت و Black Hills Energy همچنین با یکدیگر تعرفه‌های جدیدی ایجاد کرده که برای تمام مشتریان در دسترس است. کریستین بلادی از مایکروسافت می‌گوید:‌

ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای پاسخ دادن به چالش‌های مرتبط با انرژی هستیم. تیم ما با ART همکاری کرد تا راهی پیدا کند که استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را تسریع کند. این همکاری‌ها باعث خواهد شد که سرعت استفاده از انرژی‌های تجدید‌پذیر بیشتر شده که فقط مایکروسافت از آن بهره نمی‌برد.

این قراردادها سومین و چهارمین قرارداد مایکروسافت هستند. مایکروسافت قبلا قراردادهایی در تگزاس و ایلینویز برای استفاده از انرزی بادی بسته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH