آی‌پد پروهای آینده با ضخامت بیش‌تر و بدون دکمه سخت افزاری هوم معرفی می‌شوند!

به نظر می‌رسد در نسل بعدی آی‌پد پروهای اپل یک عقب‌گرد کوچک را شاهد خواهیم بود؛ آی‌پدهای آینده ضخامتشان افزایش پیدا خواهد کرد. Makotakara که یک وب‌سایت ژاپنی منحصر به محصولات اپل است این خبر را منتشر کرد. این وب‌سایت پیش‌تر نیز برخی از حرکات اپل را پیش‌بینی کرده است. البته Makotakara این خبر را به نقل از یکی از اعضا زنجیره تامین تایوان اپل بیان کرده است. در این منبع بیان شده است که نمونه اولیه آیپد پرو ۲ (iPad Pro 2) یا هر نامی که اپل برای این تبلت برگزیند ۰.۳ میلی متر از آی‌پد پرو فعلی با ضخامت ۶.۹ میلی‌متر، ضخیم‌تر خواهد بود.

مطمئنا این افزایش ضخمات بسیار کم‌تر از آن خواهد بود که توسط کاربران ملموس باشد اما پایان یافتن کاهش ضخامت تبلت‌های اپل با هر نسل می‌تواند نشان دهنده این موضوع باشد که تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌ها در حال حاضر به اندازه کافی نازک شده‌اند، بنابراین تمرکز سازندگان به موضوعات دیگری معطوف شده است.

iPadPro_Lifestyle-SplitScreen-PRINT-640x400

دیگر چیزی که می‌توان در رابطه با آی‌پدهای آینده بیان کرد، کاهش حاشیه اطراف نمایشگر در نسخه ۱۰.۹ اینچی است که قرار است جایگزین آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی فعلی شود، مطمئنا وجود نمایشگر بزرگ‌تر در کنار حاشیه کم‌تر می‌تواند یک حسن محسوب شود. گفته می‌شود ضخامت این تبلت ۱۰.۹ اینچی به ۷.۵ میلی‌متر می‌رسد، این مقدار درست همانند آی‌پد ایر خواهد بود، بنابراین ضخامت این تبلت از نسل پیشین خود بیشتر خواهد بود. هم‌چنین گفته می‌شود آی‌پد پرو ۱۰.۹ اینچی (شایعات قبلا اندازه ۱۰.۵ اینچی را عنوان می‌کردند) هیچ دکمه سخت‌افزاری به عنوان هوم نخواهد داشت. بنابراین به نظر می‌رسد حاشیه زیادی را در اطراف دستگاه شاهد نباشیم و تنها در بخش بالایی یک دوربین Face Time به کار گرفته شود.

آی‌پد پرو ۲ نیز از حاشیه کم‌تری برخوردار خواهد بود و جدا از بخش بالایی در دیگر سمت‌ها حاشیه بسیار کمی را شاهد خواهیم بود. حذف دکمه فیزیکی هوم برای این دو تبلت که این منبع به آن اشاره کرده است، پیش‌تر برای آی‌فون ۸ نیز عنوان میشد. در واقع حذف کلید سخت افزاری هوم می‌تواند نوید دهنده خداحافظی با این کلید در نسل‌های بعدی آی‌فون از جمله آی‌فون ۸ باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH