در دوشنبه سایبر، هر ۱۵ ثانیه یک ایکس باکس در eBay به فروش رسید!

شرکت آدوب که آمار مرتبط با فروش روزهای جمعه سیاه و دوشنبه سایبر را جمع آوری کرده بود، قبلا اعلام کرد که ایکس باکس وان در این دو روز پرفروش‌تر از PS4 بوده است. حال نیز وب‌سایت eBay از خرید و فروش خوب ایکس باکس در روز دوشنبه سایبر خبر می‌دهد.

بر اساس آمار منتشر شده، در دوشنبه سایبر در هر ۱۵ ثانیه یک ایکس باکس وان در وب‌سایت eBay به فروش رسیده است. البته فروش ایکس باکس وان در روز جمعه سیاه بدتر از PS4 بود و در هر یک دقیقه یک ایکس باکس وان به فروش رسیده است. در این روز در هر بیست ثانیه یک PS4 خرید و فروش شده است. بر اساس داده‌های فوق، eBay تخمین می‌زند که در بازه بین ۱۵ و ۲۲ نوامبر ۲۲ هزار ایکس باکس وان نو و ۱۳ هزار ایکس باکس وان دست دوم به فروش رسیده است. در همین بازه زمانی، ۱۵ هزار PS4 نو و ۱۲ هزار PS4 دست دوم فروخته شده است. جس کیفر از eBay می‌گوید: «در آخر هفته سایبر، eBay یکی از بهترین مکان‌ها برای فروش گجت‌ها و محصولات جانبی آن‌ها بود. علاوه بر فروش خوب کنسول‌های بازی، هر شش ثانیه یک عضویت طلایی ۱۲ ماهه ایکس باکس لایو به‌فروش رسیده و کنترلر وایرلس Dual Shock 4 سونی در میان پنج محصول برتر الکترونیکی بود.»

معرفی کنسول ایکس باکس وان S باعث شد که محبوبیت کنسول ایکس باکس نزد کاربران آمریکایی افزایش یافته و در نتیجه، برای پنج ماه گذشته، ایکس باکس وان پرفروش‌ترین کنسول این کشور بوده است. این محبوبیت حتی با معرفی پلی‌استیشن ۴ پرو نیز فروکش نکرد. البته باید دید که آیا این موفقیت می‌تواند عقب‌ماندگی ایکس باکس وان را جبران کند یا نه. بر اساس آمار، ایکس باکس وان حدود دو میلیون در ایالات متحده و ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان از پلی استیشن ۴ کمتر فرش داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH