نکسوس ۶P سرقت‌شده توسط Android Device Manager پیدا شد

Android Device Manager نام یک سرویس بسیار مفید است که به شما کمک می‌کند تا تلفن هوشمند به سرقت رفته یا گم شده خود را پیدا کنید.

خانمی که دارنده نکسوس ۶P بود، ناگهان متوجه شد که ناخواسته، تلفن هوشمند خود را گم کرده است. دیوایس ایشان دارای قفل اثر انگشت و رمز عبور بود، اما تمامی کارت‌های اعتباری این خانم درون قاب تلفن هوشمند که مانند کیف‌های دستی طراحی شده است، جای خوش کرده بود! این بدین معنی است که سارق تلفن هوشمند ایشان، به تمام اطلاعات بانکی، اطلاعات شخصی و موارد امنیتی شخص اشاره شده دسترسی داشته است.

ایشان ناگهان متوجه شد که می‌تواند از سرویس Android Device Manager برای ردیابی تلفن هوشمند خود استفاده نماید. با مراجعه به این سیستم از طریق رایانه شخصی، شخص اشاره شده متوجه شد که دستگاهش تنها ۲۰ دقیقه با ایشان فاصله دارد. بعد از کمک گرفتن از دوست و رسیدن به محل مذکور، ایشان متوجه شد که یک پسر ۱۶ ساله، موبایلش را سرقت کرده است. این پسر، با عبارت Android Device Located که روی صفحه نمایش دیوایس نشان داده می‌شد، متعجب شده بود.

شانسی که این خانم آورده بود، این است که شخص سارق، تنها یک پسر ۱۶ ساله بوده است اما به شما توصیه می‌کنیم که در این شرایط، به همراه پلیس به محل واقعه بروید.

اما مهم‌ترین درسی که از این اتفاق می‌توان آموخت، این است که سرویس Android Device Manager را روی تلفن‌های هوشمند خود همواره فعال نگه دارید. خطر در کمین است!

1 در مورد “نکسوس ۶P سرقت‌شده توسط Android Device Manager پیدا شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH