شیائومی از هدفون‌ جدیدش با نام Mi Pro HD رونمایی کرد

خیلی‌ها ممکن است شرکت شیائومی را به واسطه گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده‌اند بشناسند اما به هر حال این شرکت چینی در تولید وسایل مختلف مرتبط با تکنولوژی‌های متفاوت نیز تلاش‌هایی انجام داده و محصولاتی را به بازار ارایه کرده است. یکی از این محصولات، هدفون‌ها هستند که اتفاقا شیائومی در گذشته چندین مدل از آن‌ها را ساخته و به فروش رسانده است. به نظر می‌رسد کمپانی همچنان سعی دارد به تولید این محصول ادامه دهد.

طبق جدیدترین اخبار، شیائومی جدیدترین مدل از هدفون‌های درون گوشی خود با نام Mi Pro HD را به تازگی معرفی کرده است. همان طور که اشاره کردیم، این هدفون‌ها از نوع درون گوشی هستند که با طراحی خوب، این امکان را به گوشی‌ها داده‌اند که به راحتی درون گوش کاربر قرار بگیرند. همچنین کوچک بودن این محصول می‌تواند به کاربر کمک کند تا به راحتی آن را درون جیب خود قرار داده و در هنگام نیاز از هدفون خود استفاده کرده و به راحتی به گوش کردن آهنگ مشفول شود.

درون گوشی‌های Mi Pro HD یک سیستم متشکل از آرمیچرهای هیبریدی دوگانه قرار داده شده که طبق اعلام شرکت سازنده، باعث بهتر شنیده شدن جزییات صدا می‌شود. همچنین این هدفون‌ها از سیم‌های مخصوص با نام TPE استفاده می‌کنند که این قابلیت را دارند تا به راحتی تغییر حالت داده و گره نخورند!

علاوه بر موارد نام برده، این هدفون می‌تواند با استفاده از یک پوشش از جنس گرافن در هنگام ورزش کردن یا در معرض آب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. شیائومی همچنین اعلام کرده که کار تیونینگ آکوستیک این هدفون‌ها توسط برنده ۴ جایزه گرمی، “لوکا بیگناردی” (Luca Bignardi) انجام گرفته است. طبق اعلام شرکت سازنده قرار شده این هدفون‌ها با قیمت تقریبی ۴۰ دلار پا به بازار محصولات صدا بگذارند.

mi-headphones-hd

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH