با استفاده از اپلیکیشن Trusted Contacts هیچ‌یک از اعضای خانواده گم نخواهد شد!

تلفن هوشمندی که در جیب ما جای خوش کرده است، مطمئنا بهترین و پرقدرت‌ترین وسیله‌ای است که ما در کارهای روزمره از آن استفاده می‌کنیم. ما از این گجت برای تأمین امنیت رمزهای عبور خود، اطلاع از وضعیت آب و هوایی در هر لحظه و گاها برای مسیریابی استفاده می‌کنیم. به این ترتیب، تلفن هوشمند ما، کارهای زیادی را انجام می‌دهد. اما چه حسی دارید وقتی این گجت‌ها، امنیت شما را نیز تأمین کنند؟ گوگل روی این موضوع فکر کرده و اپلیکیشن Trusted Contacts را ارایه کرده است.

این اپ همین امروز منتشر شده و می‌توانید در آن، محل استقرار عزیزان خود بر روی نقشه را مشاهده کنید. شما می‌توانید نزدیکان خود را در این اپلیکیشن وارد کنید و به این ترتیب، محل استقرار خود را روی نقشه در هر زمان که اراده کنید، برای آنها ارسال کرده و آنها را از نگرانی درآورید. این نرم‌افزار، ارزش این را دارد که شما آن را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و همواره همراه خود داشته باشید.

google-trusted-contacts

اپلیکیشن Trusted Contacts به شما این اجازه را می‌دهد تا در هر حال، موقعیت خود را بر روی نقشه برای عزیزان‌تان ارسال کنید، به آنها هشدار دهید یا حتی به آنها اجازه دهید تا درخواست موقعیت را برای شما ارسال نمایند. اگر شما گم شوید یا تلفن هوشمند شما در اثر اتمام شارژ ناگهان خاموش شود، نزدیکان شما می‌توانند آخرین محل استقرار شما بر روی نقشه را در این اپلیکیشن ببینند.

اپلیکیشن Trusted Contacts، نرم‌افزاری نیست که شما به صورت روزانه و تمام وقت از آن استفاده کنید. اما همانطور که اشاره شد، ارزش نصب را داشته و در زمان‌های مخصوص، مطمئنا به کار شما خواهد آمد. شما می‌توانید این نرم‌افزار را به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH