سامسونگ سیاست‌ جلوگیری از استفاده گلکسی نوت۷ را به‌کار می‌گیرد

اگرچه شرکت سامسونگ تولید گلکسی نوت۷ را به طور دائم متوقف کرده و هشدارهای متعددی به کاربران در رابطه با امکان انفجار این محصول داده است، با این حال پس از گذشت چندین ماه برخی افراد همچنان درحال استفاده از این محصول پرخطر هستند. سامسونگ نیز برای جلوگیری از استفاده آن‌ها، روش‌های متعددی در کشورهای مختلف به کار گرفته است.

سامسونگ به استفاده از گلکسی نوت۷ در آمریکا پایان می‌دهد

اگرچه سامسونگ به طور رسمی صحبتی از برنامه‌های خود در رابطه با نحوه جلوگیری از استفاده نوت۷ در آمریکا نکرده اما به نظر می‌رسد در تلاش است تا با ارایه یک آپدیت نرم‌افزاری از شارژ شدن گوشی‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند، جلوگیری نماید. با این حال سامسونگ هنوز رسما استفاده از این روش را تایید نکرده است. این در حالی است که دست کم یکی از کاربران پیامکی از شبکه موبایلی آمریکا دریافت کرده که عنوان می‌کند آپدیتی که دریافت خواهد کرد موجب غیر قابل شارژ شدن گوشی می‌شود.

این آپدیت جهت پایان دادن به استفاده از گلکسی نوت۷ در آمریکا ارایه می‌شود. پیش‌تر نیز سامسونگ در استرالیا و کانادا سیاست‌هایی جهت پایان دادن به استفاده از این محصول اتخاذ کرده بود؛ به طوری که از ۱۵ دسامبر، کاربران نوت۷ قادر به استفاده از شبکه‌های موبایلی در این دو کشور نیستند.

در اوج انفجارهای گلکسی نوت۷ روزی نبود که خبری از یک انفجار جدید به گوش نرسد. در حالی که همه منتظر گزارش رسمی شرکت سامسونگ در رابطه با علت این اتفاقات هستند، به نظر می‌رسد که علت اصلی انفجارها نادیده گرفتن برخی از محدودیت‌های مربوط به طراحی در این محصول بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH