شیائومی در تاریخ ۲۲ آذر از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی می‌کند!

شیائومی را شاید بتوان یک شرکت تماما تنوع طلب نامید، این کمپانی طیف وسیعی از تولیدات را معرفی می‌کند، دایره محصولات این کمپانی به قدری وسیع است که می‌توان وسایلی هم‌چون لامپ و حتی دستگاه تهویه هوا را در لیست این محصولات مشاهده کرد. اگرچه بیش‌تر ما این کمپانی را با اسمارت‌فون‌هایش می‌شناسیم، اما شیائمی در سایر حوزه‌های فناوری از جمله لوازم خانگی و حتی وسایل حمل و نقل نیز فعالیت می‌کند. از جمله آخرین کارهای این کمپانی می‌توان به معرفی یک وسیله نقلیه الکتریکی در تاریخ ۱۲ دسامبر اشاره کرد.

شاید برخی از شما دوچرخه QiCycle را به یاد داشته باشید، این دوچرخه الکتریکی چند ماه پیش معرفی شد و ویژگی‌های بسیار جالبی داشت. تولیدات این کمپانی در این حوزه تحت برند MIJIA انجام می‌پذیرد، اخیرا یک تیزر از این شرکت منتشر شده است که نشان می‌دهد در تاریخ ۱۲ دسامبر یک کنفرانس با محوریت معرفی یک وسیله نقلیه الکتریکی برگزار خواهد شد.

همان‌طور که در پوستر مشخص است، می توانیم یک خط ترمز را در بک‌گراند مشاهده کنیم. این موضوع می‌تواند نشان دهنده این باشد که در کنفرانس یک وسیله نقلیه معرفی خواهد شد اما به درستی نمی‌توان تشخیص داد که این وسیله نقلیه یک دوچرخه الکتریکی است و یا یک خودروی برقی تمام عیار! البته نشانه‌هایی هم‌چون وجود ترمز E-ABS نیز وجود دارد که احتمال خودرو بودن این وسیله نقلیه را افزایش می‌دهد. به هرحال بهتر است تا تاریخ ۱۲ دسامبر و برگزاری این کنفرانس صبر کنیم.

xiaomi-mijia-dec-12-invite

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH