باتری‌ گلکسی S8

پتنت جدید سامسونگ در رابطه با یک پهپاد دایره‌ای شکل!

از چندی پیش، سامسونگ قصد ورود به عرصه پهپاد را کرده و دست به طراحی و تولید این محصول زده است. به عنوان یک تولید کننده تلفن هوشمند، دوبین و حتی دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی، به نظر می‌رسد که ارتباط نزدیکی بین این شرکت کره‌ای و پهپادها وجود داشته باشد. اما تا به حال، محصولی با این عنوان برای استفاده مشتریان توسط سامسونگ ساخته نشده است. اما با توجه به پتنتی که به تازگی در کشور کره جنوبی به ثبت رسیده است، ظاهرا این اتفاق به زودی روی خواهد داد.

سامسونگ تا به حال با هیچ کس در این مورد سخنی نگفته و تبلیغی هم نیز در این زمینه منتشر نشده است. به همین دلیل، کاملا مشخص نیست که این شرکت کره‌ای، دست به تولید پهپاد خواهد زد یا این پتنت، صرفا در حد یک ایده باقی خواهد ماند.

samsung_circle_drone

پهپاد قرار گرفته در این پتنت، ظاهری دایره‌ای شکل داشته و قطعه‌ای در زیر آن به چشم می‌خورد که ظاهرا محل قرارگیری و نگهداری دوربین خواهد بود. به نظر می‌رسد که در محل اشاره شده، یک دوربین سلفی به صورت پیش‌فرض قرار خواهد گرفت. اما امکان اتصال قطعه‌ای دیگر به صورت جداگانه نیز وجود خواهد داشت. قسمتی در کنار بدنه این پهپاد در نظر گرفته شده که محل عبور و جریان هوا خواهد بود و به وسیله آن، این محصول قادر است تا از روی زمین بلند شده و به پرواز درآید.

در حال حاضر، این پهپاد در حد یک طرح مفهومی بوده، اما پتانسیل تبدیل به طرح اصلی و تولید انبوه را داراست. ظاهرا سامسونگ باید دست به کار شود و این محصول را به بازار عرضه نماید تا حال و هوای دنیای پهپادها عوض شده و طراحی آنها نیز دستخوش تغییراتی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH