اسمارت‌فون اندرویدی نوکیا در سال ۲۰۱۷ با پایه قیمتی ۱۵۰ دلار معرفی خواهد شد

اولین اسمارت‌فون اندرویدی نوکیا که به نوعی بازگشت این کمپانی غول پیکر به بازار اسمارت‌فون محسوب می‌شود به احتمال قوی در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. این اسمارت‌فون توسط HMD Global ساخته می‌شود و می‌توان انتظار داشت نوکیا با یک قیمت رقابتی به بازار اسمارت‌فون‌ها بازگردد. مطمئنا این سیاست حاشیه سود کم در ابتدای امر خواهد بود، تا راه برای معرفی پرچم‌دار هموار شود.

به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند، اسمارت‌فون آینده با برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ که در ماه فوریه برگزار می‌گردد معرفی خواهد شد. در حال حاضر گفته می‌شود که این اسمارت‌فون Nokia D1C نام خواهد اشت و در دو نسخه با حافظه داخلی و اندازه نمایشگر متفاوت معرفی خواهد شد. گران‌ترین نسخه D1C با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی می‌شود که از جمله مشخصات آن می‌توان به سه گیگابایت رم و نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی اشاره کرد. نسخه ارزان‌تر نیز با قیمت ۱۵۰ دلار معرفی می‌شود که نمایشگری ۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی خواهد داشت و تنها از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. هم‌چنین گزارشات قبلی بیان می‌کنند که نسخه ارزان‌تر به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود، این درحالی است که نسخه گران قیمت‌تر از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره‌مند است.

دیگر مشخصات این دو اسمارتفون تقریبا مشابه هستند، چیپست به کار رفته در D1C اسنپدراگون ۴۳۰ است که فرکانس کاری آن ۱.۴ گیگاهرتز است و پردازش‌های گرافیکی به وسیله آدرنو ۵۰۵ انجام می‌پذیرد. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و بهره‌مندی از اندروید نوقا از جمله مشخصات تکمیلی این دو اسمارت‌فون خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH