هواوی از آنر مجیک با نمایشگر بدون حاشیه پرده برداشت

هواوی ماه گذشته از ۳ پرچمدار میت ۹، میت ۹ پورشه دیزاین و میت ۹ پرو رونمایی کرد که دو دستگاه آخر تفاوتی از نظر مشخصات ندارند و تنها میت ۹ پورشه دیزاین به‌علت دارا بودن برند پورشه بسیار گران‌تر است.

باوجود معرفی این گوشی‌های هوشمند، امروز آنر زیر مجموعه این غول چینی دستگاه بدون حاشیه جدیدی را برای رقابت با شیائومی Mi Mix معرفی کرد. این شرکت قبلا تیزری مبنی بر معرفی این دستگاه در امروز منتشر کرده بود که خوشبختانه به قول خود عمل کرد و از آن رونمایی به‌عمل آورد. این دستگاه که آنر مجیک نام دارد بنا بر گفته این شرکت درحال‌حاضر تنها در کشور چین قابل خریداری خواهد بود و از امروز ساکنان این کشور می‌توانند آن را از طریق Vmall.com، Suning، JD.com و Tmall سفارش دهند، البته هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است.

honor-magic_2

مشخصات فنی آنر مجیک را نمایشگر خمیده ۵.۰۹ اینچی با رزولوشن QHD و تکنولوژی امولد،۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده ۸ هسته‌ای Kirin 950 و باتری غیرقابل تعویض ۲۹۰۰ میلی‌آمپری تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.2 و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.0 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۶.۰ مارشملو بوده و علاوه‌بر آن دارای نرم‌افزار زنده آنر مجیک نیز هست. این دستگاه در ۳ رنگ مشکی، طلایی و سفید قابل‌ خریداری است و اندازه و وزنی برابر ۷.۸ در ۶۹.۹ در ۱۴۶.۱ میلی‌متر و ۱۴۵ گرم دارد.

honor-magic_3

این گوشی هوشمند به ویژگی‌های جالبی مجهز شده که می‌توان به هوش مصنوعی استفاده شده در آن اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های آن WiseScreen نام دارد که با ترکیب کردن سنسورها در فریم دستگاه و سنسور مادون قرمز (اینفرارد) موجود در دوربین جلو، هنگام برداشتن این گوشی هوشمند هم دست و هم چشم‌های شما را شناسایی کرده و نمایشگر را روشن می‌کند. هنگامی که آنر مجیک را در جیب خود قرار می‌دهید صفحه نمایش آن بدون هیچ تاخیری (کمتر از ۱ ثانیه) خاموش می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های آن تشخیص هوشمند FaceCode بوده که باعث می‌شود تنها شما قادر به مشاهده اعلانات باشید، یعنی اگر فرد دیگری گوشی شما را بردارد از اعلانات باخبر نخواهد شد. علاوه‌بر موارد گفته شده در بالا قابلیت‌های دیگری مبنی بر هوش مصنوعی نیز در این دستگاه وجود دارد، برای مثال هنگامی که در شبکه‌های اجتماعی با فردی در رابطه با فیلم خاصی صحبت می‌کنید، آنر مجیک آخرین فیلم‌های پرفروش را به شما پیشنهاد می‌کند. درهنگامی که سوار خودرو می‌شوید و آن را روشن می‌کنید، آنر مجیک به‌صورت خودکار در حالت رانندگی (Drive) قرار می‌گیرد و در زمان رفتن به سینما نیز صندلی رزو شده را به شما یادآوری می‌کند.

honor-magic_1

از نظر طراحی این دستگاه از نمایشگر خمیده بهره می‌برد و در زیر صفحه نمایش نیز دکمه هوم قرار دارد، این دکمه هوم در اصل کاربرد دکمه‌های “بازگشت” و “برنامه‌های اخیر” دارد و شما با یکبار و دوبار لمس و کشیدن انگشت خود بر روی آن به عملکردهای مختلف دسترسی خواهید داشت. باتری استفاده شده در این دستگاه نیز لیتیوم‌-یون مبتنی بر گرافین بوده که به‌تازگی معرفی شده است که براساس ادعای این شرکت تنها در طی ۱۰ دقیقه، ۴۰ درصد شارژ می‌شود. همانطور که می‌بینید با دستگاه شگفت‌انگیزی روبرو بوده و امیدوار هستیم که در خارج از چین نیز عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH