سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد!

علیرغم اینکه سامسونگ طی دو اطلاعیه، از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست کرد تا این فبلت را به فروشگاه‌های اعلام شده بازگردانند، اما تا به حال دلیل انفجار این دیوایس را متوجه نشده بودند. اما امروز، بر اساس گزارشی که منتشر شده است، ظاهرا مسئولان سامسونگ موفق شده‌اند تا دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را پیدا کنند. این ایراد باعث شده تا کمپانی کره‌ای اشاره شده، چیزی حدود ۵ میلیارد دلار ضرر کند!

در حالی که سامسونگ موضوع انفجارها و اطلاعیه‌های بازگشت را با شرکت‌های داخلی مهم از جمله UL و Korea Testing Laboratory در میان گذاشته و از آنجایی که مسئولان این کمپانی، قول داده‌اند تا گزارش کاملی را در این مورد تا پایان سال آماده کنند، اما ظاهرا آنها نمی‌خواهند دلیل این انفجارها را به صورت عمومی اعلام کنند!

در اوایل این ماه، نوع طراحی باتری‌های گلکسی نوت ۷، دلیل آتش گرفتن این دیوایس اعلام شده بود. ظاهرا مسئولان سامسونگ خواسته بودند تا از کم ضخامت ترین باتری موجود، بیشتری میزان انرژی را دریافت کنند تا دیوایسی با ضخامت کم و عمر باتری بالا به دست کاربران خود برسانند که همین موضوع و انتظارات بالا، باعث اتفاقات جبران ناپذیر برای سامسونگ شد.

1 در مورد “سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH